Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna Descendants of Last Dragon
forum gildii [DLD]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skille

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna -> Necromancer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lived
Admin
Admin



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z nienadzka :D

PostWysłany: Sob 16:06, 04 Mar 2006    Temat postu: Skille

Nekromanta - mroczna magia na nasze wezwanie

W Guild Wars każdy gracz ma do wyboru jedną z sześciu klas. Arena Net dobrała je tak aby były jak najbardziej zróżnicowane i każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

"Mroczni siostry i bracia przybywajcie. Niech każde z Was odpowie na me wezwanie. Zostawcie swoje lochy i laboratoria, katakumby i grobowce, za sobą. Przybywajcie!"

Nekromanta to klasa, która ma dość dużo możliwości grania mimo najmniejszej liczby atrybutów. Każdy z tych atrybutów można wykorzystać do innego stylu walki. Dzięki temu nekromanta doskonale nadaje się jako klasa uzupełniająca, która posiada pewien atrybut dostępny jest tylko dla pierwszoklasowego Ne.


"Spójrzcie na mnie! Jestem żywym stworzeniem. Istnieję. Jednak, jak każdy z nas byłem kiedyś tylko formą energii. Wraz z poczęciem ciało wchłania tą energię. To dzięki temu żyjemy. Spójrzcie na mnie! Jestem umierającym stworzeniem. Umrę. W przyrodzie energia nigdy nie znika, a jedynie zmienia swą formę."

Soul Reaping - Pochłanianie Dusz - dużo osób nie docenia tego atrybutu...i ma po części racje. Każdy pkt. włożony w ten atrybut uzupełnia energię nekromanty, o wartość równą poziomowi SR, ilekroć nastąpi zgon na placu boju. Podkreślić tutaj trzeba fakt, że dotyczy to każdej śmierci. Bez względu na to czy chodzi o przyjaciela czy wroga, a nawet stworzenie (creature) czy sługę (minion). Jednak siła tego atrybutu na niższym poziomie jest znikoma. Jeszcze w rozgrywce PvE, przy większej ilości słabszych wrogów, jego działanie jest odczuwalne, ale wystarczy, że będzie mało przeciwników lub będzie pojedynczy, ale wyjątkowo podpakowany i pochłanianie dusz na niewiele nam się zda. W trybie PvP jest jeszcze gorzej. W zasadzie nie opłaca się rozwijać tego atrybutu poniżej szóstego poziomu. Jednak jak źle by to nie wyglądało, to SR jest bardzo pomocny. Trzeba pamiętać, że do niego nie jest przypisana żadna umiejętność (skill). Dzięki temu w trybie PvE można pozostałości punktów dodawać właśnie do SR. Jeśli już poziom tego atrybutu będzie dość wysoki to znacznie rzadziej będzie odczuwalny brak energii. Szczególnie gdy Ne na polu bitwy specjalizuje się w magii śmierci (Death Magic) i przyzywa dużo sług Smile. Jeśli ktoś nie będzie grał wojownikiem nastawionym na zadawanie obrażeń, to ten atrybut będzie bardzo przydatny. Co z tego, że można szybciej używać danej umiejętności czy lepiej uzdrawiać skoro po chwili poziom energii będzie zbyt niski by z tego korzystać?

"Pozwólcie, że przed zakończeniem mej mowy, zaczerpnę łyk tego czerwonego napoju. Zapewne każdy z nas widział różne owoce i wie jak cennym darem natury są ich soki. Spożywanie ich poprawia w pewnym stopniu zdrowie i kondycje. Istnieją też soki, których wykorzystanie pozwala zawładnąć potężną mocą."

Blood Magic - Magia Krwi - szkoła związana z zadawaniem obrażeń przeciwnikowi, często połączona z wysysaniem życia. W większości umiejętności (skills) to zaklęcia (enchantments) i czary (spells). Często wymagane jest poświęcanie życia, przez co należy używać tej szkoły z rozwagą (przykład: Dwudziestopoziomowy Ne bez dodatków ma 480 punktów życia. Poświęcenie 33% powoduje utratę 150 punktów życia. A to tylko jedna umiejętność!). Szkoła ta doskonale sprawdza się zarówno w połączeniu z Magią śmierci (Death Magic) jak i klątwami (Curses), i jest ona najmniej "egoistyczna". Jest w niej kilka umiejętności wspomagających drużynę, np. Studnia Potęgi (Well of Power) czy Krew to Potęga (Blood is a Power). Dzięki możliwości wysysania życia (zadawanie obrażeń przeciwnikowi połączone z uzdrawianiem siebie) Magia Krwi jest dobra jako dodatek dla każdej klasy za wyjątkiem Mnicha (Monk), który posiada własne, uzdrawiające umiejętności.

"Jaką ma człowiek przewagę nad zwierzęciem? Słowo. Za jego pomocą możemy się porozumiewać, osiągać obrane cele. Jednak co ważniejsze. Odpowiednio dobrane słowa mogą skruszyć nawet najbardziej odporne serce. Pozbawić go sił i chęci życia. Tak...Definitywnie słowo to potęga."

Curses - Klątwy - Na polu walki są one bardzo poszukiwane. Potrafią zarówno zadać potężne obrażenia jak i zmniejszyć zdolności bojowe przeciwnika. Dobre są dla każdego wojownika, który przed walką woli osłabić wroga. Szkoła ta dobrze się łączy zarówno z Magią Krwi (Blood Magic) jak i Magią śmierci (Death Magic). Jest także doskonałym uzupełnieniem dla Mesmera (szczególnie specjalizującego się w Magii Iluzji (Ilusion Magic) i Magii Dominacji (Domination Magic). Większość umiejętności to Przeklęństwa (Hex). Do rozgrywki GvG jest to szkoła niemal wymagana u chociaż jednej z postaci Ne, gdyż ma największe możliwości przeszkadzania wrogowi. Szczególnie wojownikom.

"Jak mawiają mędrcy i uczeni, życie jest darem, który należy cenić i pielęgnować. Zapamiętajcie dobrze tą myśl, gdyż bez życia nie było by śmierci!"

Death Magic - Magia Śmierci - związana jest w dużej mierze z wykorzystywaniem zwłok do celów zarówno ofensywnych jak i defensywnych. Przez swoje wymagania odnośnie zgonów wymaga cierpliwości i opanowania. Jednak jeśli zdecydujemy się na postać specjalizującą się w tej szkole dostaniemy w zamian ogromne wsparcie ze strony sług (minions), których można przyzwać. Duża część umiejętności związana jest z ich wykorzystywaniem. Dla pierwszoklasowego Ne dobrym dodatkiem jest Magia Krwi (Blood Magic) z jej uzdrawiającymi możliwościami.


Blood Magic (Magia Krwi)



Awaken the Blood (Przebudzenie krwi)
Opis: Przez 20-44 sekund otrzymujesz +2 do Magii Krwii (Blood Magic) i +2 do Klątw (Curses), ale za każdym razem gdy poświęcasz życie musisz poświęcić 50% więcej niż zwykle.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Barbed Signet (Kolczasty Sygnet)
Opis: Poświęć 8% maksymalnego życia. Wysysasz 18-60 punktów życia z konkretnego przeciwnika.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Sygnet.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke



Blood is Power (Krew to Potęga) - elitarny
Opis: Poświęć 33% maksymalnego życia. Przez 10 sekund twój współtowarzysz zyskuje 3-6 punktów regeneracji energii. To jest elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Boss: Cry Darkday (Snake Dance)




Blood Renewal (Odnowienie Krwi)
Opis: Poświęć 25% maksymalnego życia. Przez 10 sekund zyskujesz 3-6 punkty regeneracji. Kiedy Odnowienie Krwi się zakończy otrzymujesz 40-190 punktów życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Green Hills County (Pre-Searing), Kasha Blackblood, The Power of Blood



Blood Ritual (Krwawy rytuał)
Opis: Poświęć 17% maksymalnego życia. Przez 8-14 sekund dotknięty współtowarzysz zyskuje 3 punkty regeneracji energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)




Dark Bond (Mroczne Zobowiązanie)
Opis: Przez następne 30-60 sekund, za każdym razem kiedy otrzymujesz obrażenia, twój najbliższy sługa (minion) przejmuje 75% obrażeń na siebie.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit



Dark Fury (Mroczna Furia)
Opis: Poświęć 17% maksymalnego życia. Przez 5 sekund gdy którykoklwiek ze współtowarzyszy zaatakuje, to ten współtowarzysz otrzymuje jeden punkt adrenaliny.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Dark Pact (Mroczny Pakt)
Opis: Poświęć 10% maksymalnego życia i zadaj konkretnemu przeciwnikowi 10-48 obrażeń od cienia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Kasha Blackblood, Death in the Ruins



Demonic Flesh (Demoniczne Ciało)
Opis: Poświęć 20% maksymalnego życia. Przez 30-60 sekund twój maksymalny poziom życia wzrasta o 80-200 punktów.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods



Life Siphon (Pomost Życia)
Opis: Przez 12-24 sekund przeciwnik cierpi na 1-3 punktową degenerację zdrowia, którą ty zyskujesz jako regenerację zdrowia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: The Catacombs (Pre-Searing), Necromancer Munne, The Necromancer's Novice; Sardelac Sanitarium, Necromancer Munne, The Stolen Artifact



Life Transfer (Transfer Życia) - elitarny
Opis: Przez 6-12 sekund przeciwnik cierpi na 3-8 punktową degenerację zdrowia, którą ty zyskujesz jako regenerację zdrowia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Boss: Feodor The Baneful (Iron Mines of Moladune); Agyrus The Scoundrel (Thunderhead Keep); Odelyn The Displeased (Ring Of Fire); Sarlic The Judge (Abaddon's Mouth);




Mark of Subversion (Symbol Obalenia)
Opis: Przez 4-10 sekund, następnym razem gdy przeciwnik rzuca czar na współtowarzysza, ten czar się nie udaje, a ty wysysasz 10-92 punktów życia z tego przeciwnika.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Offering of Blood (Ofiara z krwi) - elitarny
Opis: Poświęć 10% maksymalnych punktów życia. Otrzymujesz 8-20 punktów energii.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Boss: Riine Windrot (Thunderhead Keep); Jollen Steelblight (Frozen Forest)




Order of Pain (Zakon Bólu)
Opis: Poświęć 17% maksymalnych punktów życia. Przez 5 sekund, za każdym razem kiedy którykolwiek z współtowarzyszy zadaje przeciwnikowi obrażenia fizyczne, to dodatkowo za każym uderzeniem otrzymuje on 3-16 punktów obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Order of the Vampire (Zakon Wampira) - elitarny
Opis: Poświęć 17% maksymalnych punktów życia. Przez 5 sekund, za każdym razem kiedy którykolwiek ze współtowarzyszy trafia przeciwnika, ten współtowarzysz wysysa 3-16 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Boss: Uussh Visshta (Elona Reach); Rysaa Hisst (Dunes of Dispair); Hessper Sasso (Thirsty River)




Shadow Strike (Udzerzenie Cienia)
Opis: Wybrany przeciwnik otrzymuje 12-48 punktów obrażeń. Jeśli jego zdrowie przekraczało 50% to wysysasz z niego 12-48 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Piken Square, Undertaker Cortis, Casuality Report



Signet of Agony (Sygnet Agonii)
Opis: Poświęć 10% maksymalnych punktów życia. Wszyscy pobliscy przeciwnicy otrzymują 10-44 punktów obrażeń, a ty Krwawisz (Bleeding).
Koszt: 0
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Sygnet.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal



Soul Leech (Spijanie Duszy) - elitarny
Opis: Przez 10 sekund, za każdym razem gdy wybrany przeciwnik rzuca czar (Spell) wysysasz 16-80 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Boss: Goss Darkweb (Abaddon's Mouth)




Strip Enchantment (Zdjęcie Zklęcia)
Opis: Wybrany przeciwnik traci jedno Zaklęcie (Enchantment), a ty zyskujesz 30-120 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters



Touch of Agony (Dotyk Agonii)
Opis: Poświęć 10% maksymalnego życia. Dotknięty przeciwnik otrzymuje 20-58 punktów obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Unholy Feast (Grzeszna Biesiada)
Opis: Wysysasz 5-50 punktów życia z 1-5 pobliskich przeciwników.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Vampiric Gaze (Wampirze Spojrzenie)
Opis: Wysysasz 18-60 punktów życia z wybranego przeciwnika.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Verata the Necromancer, Necromancer Test



Vampiric Touch (Wampirzy dotyk)
Opis: Dotknij wybranego przeciwnika aby wyssać 29-74 punktów życia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Green Hills County (Pre-Searing), Kasha Blackblood, The Power of Blood



Well of Blood (Studnia Krwi)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby stworzyć w tym miejscu Studnie Krwi. Przez 8-20 sekund współtowarzysze w tym obszarze zyskują 1-6 punktową regenerację życia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Morgan, Renegade Necromancer



Well of Power (Studnia Potęgi) - elitarny
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby stworzyć w tym miejscu Studnie Potęgi. Przez 8-20 sekund współtowarzysze w tym obszarze zyskują 1-6 punktową regenerację życia i 2 punktową renerację energii.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Blood Magic (Magia Krwi)
Rodzaj skilla: Czar.
Boss: Nhy Darkclaw (Mineral Springs)



Curses (Klątwy)



Barbs (Ciernie)
Opis: Przez 30 sekund wybrany przeciwnik otrzymuje dodatkowe 1-10 punktów obrażeń, za każdym razem gdy zostaje trafiony fizycznym atakiem.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.




Chilblains (Odmrożenie)
Opis: Zostajesz zatruty na 3-15 sekund. Pobliscy przeciwnicy otrzymują 10-44 obrażeń od zimna i tracą jedno Zaklęcie (Enchantment).
Koszt: 25
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown



Defile Flesh (Zbeszczeszczenie Ciała)
Opis: Poświęć 20% maksymalnego życia. Przez 8-20 sekund wybrany przeciwnik otrzymuje tylko 2/3 korzyści z leczenia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Morgan, Renegade Necromancer



Desecrate Enchantments (Profanacja Zaklęć)
Opis: Wybrany przeciwnik i wszyscy przeciwnicy w jego pobliżu, otrzymują 6-60 obrażen od cienia i dodatkowe 4-20 za każde Zaklęcie (Enchantment) na nich.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Enfeeble (Osłabianie)
Opis: Wybrany przeciwnik cierpi na osłabienie (Weakness) przez 5-20 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement



Enfeebling Blood (Wyniszczająca Krew)
Opis: Poświęć 17% maksymalnych punktów życia. Wybrany przeciwnik i wszyscy pobliscy przeciwnicy cierpią na osłabienie (Weakness) przez 5-20 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Faintheartedness (Tchórzliwość)
Opis: Przez 5-35 sekund wybrany przeciwnik ma obniżoną prędkość ataku i cierpi na 1-3 punktową degenerację życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: The Catacombs (Pre-Searing), Oberan the Reviled, The Accursed Path



Feast of Corruption (Uczta Zepsucia) - elitarny
Opis: Wybrany przeciwnik i pobliscy przeciwnicy otrzymują 16-80 obrażeń od cienia. Dodatkowo wysysasz 8-40 punktów życia tym, którzy sš pod działaniem Przeklęństwa (Hex).
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Boss: Maw The Mountain Heart (Dreadnought's Drift)




Insidious Parasite (Podstępny Pasożyt)
Opis: Przez 8-20 sekund, za każdym razem kiedy wybrany przeciwnik trafia, wysysasz z niego 5-20 punktów życia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Necromancer Munne, The Stolen Artifact



Lingering Curse (Przeciągająca się Klątwa) - elitarny
Opis: Poświęć 10% maksymalnych punktów życia. Wybrany przeciwnik traci wszystkie Zaklęcia (Enchantment). Przez 8-20 sekund ten przeciwnik otrzymuje tylko 50% życia z czarów leczących.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Boss: Grenth's Cursed (Perdition Rock)




Malaise (Apatia)
Opis: Przez 5-35 sekund wybrany przeciwnik cierpi na 2 punktową degenerację energii, a ty cierpisz na 2 punktową degenerację zdrowia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance



Mark of Pain (Symbol Bólu)
Opis: Przez 30 sekund, za każdym razem gdy wybrany przeciwnik otrzymuje fizyczne obrażenia, Symbol Bólu zadaje 10-40 obrażeń od cienia pobliskim przeciwnikom.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Kasha Blackblood, Death in the Ruins



Parasitic Bond (Pasożytnicze Związanie)
Opis: Przez 20 sekund, wybrany przeciwnik cierpi na 1 punktową degenerację zdrowia. Kiedy Pasożytnicze Związanie się skończy otrzymujesz 30-120 punktów życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Kasha Blackblood, Oberan's Rage



Plague Sending (Przesłanie Zarazy)
Opis: Poświęć 10% maksymalnych punktów życia. Przekaż jeden negatywny stan wybranemu przeciwnikowi.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Plague Signet (Sygnet Zarazy) - elitarny
Opis: Przekaż wszystkie negatywne stany wybranemu przeciwnikowi. (50% szansy na nieudane użycie z 4 lub niższym poziomem Klątw)
Koszt:
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Sygnet.
Boss: Karobo Dimdim (Witman's Folly); Allobo Dimdim (Spearhead Peak)




Price of Failure (Cena Porażki)
Opis: Przez 30 sekund wybrany przeciwnik ma 25% szansy na chybienie. Za każdym razem gdy nie uda mu się atak otrzymuje 6-30 punktów obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess



Rend Enchantments (Wyrwanie Zaklęć)
Opis: Wybrany przeciwnik traci 5-9 Zaklęć (Enchantments). Za każde usunięcie Zaklęcia (Enchantment) pochodzace od Mnicha otrzymujesz 55-25 punktów obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel



Rigor Mortis (Stężenie Pośmiertne)
Opis: Przez 8-20 sekund wybrany przeciwnik nie może blokować ani unikać ataków.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Shadow of Fear (Cień Strachu)
Opis: Przeklety przeciwnik i wszyscy pobliscy przeciwnicy, przez 20-44 sekund atakują wolniej niż zwykle.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble



Soul Barbs (Ciernista Dusza)
Opis: Przez 30 sekund wybrany przeciwnik otrzymuje 15-30 punktów obrażeń za każdym razem gdy rzucana jest na niego Klątwa (Curse) lub Zaklęcie (Enchantment).
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: The Catacombs (Pre-Searing), Oberan the Reviled, The Accursed Path



Spinal Shivers (Wewnętrzne Dreszcze)
Opis: Przez 10-40 sekund, za każdym razem gdy wybrany przeciwnik dostaje obrażenia od zimna, wykonywana przez niego akcja zostaje przerwana, a ty tracisz 10-5 punktów energii lub Wewnętrzne Dreszcze się kończą.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Spiteful Spirit (Złośliwy Duch) - elitarny
Opis: Przez 8-20 sekund, za każdym razem gdy wybrany przeciwnik atakuje lub używa umiejętności (Skill), Złośliwy Duch zadaje mu i pobliskim przeciwnikom 5-35 puntków obrażeń od cienia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Boss: Nighh SpineChill (Talus Chute); Ceru Gloomrunner (Iron Mines of Moladune); Sapph Blacktracker (Snake Dance)




Suffering (Cierpienie)
Opis: Przez 6-30 sekund wybrany przeciwnik i pobliscy przeciwnicy cierpią na 2 punktową degenerację zdrowia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves



Weaken Armor (Osłabienie Zbroi)
Opis: Przez 5-34 sekund wybrany przeciwnik ma 20 punktową karę do zbroi przeciwko fizycznym atakom.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke



Wither (Więdnięcie) - elitarny
Opis: Przez 5-35 sekund wybrany przeciwnik cierpi na 2 punktową degenerację zdrowia i energii. Więdnięcie skończy się jeżli energia przeciwnika spadnie do 0.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Curses (Klątwy)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Boss: Ignis Effigia (Perdition Rock)



Death Magic (Magia Śmierci)



Animate Bone Fiend (Ożywienie Kościanego Demona)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby ożywić 1-17 poziomowego Kościanego Demona. Kościany Demon atakuje z dystansu.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones



Animate Bone Horror (Ożywienie Kościanej Poczwary)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby ożywić 1-17 poziomową Kościaną Poczwarę.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: The Catacombs (Pre-Searing), Necromancer Munne, The Necromancer's Novice; Sardelac Sanitarium, Necromancer Munne, The Stolen Artifact



Animate Bone Minions (Ożywienie Kościanych Sług)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby ożywić dwóch 0-12 poziomowych Kościanych Sługusów.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers



Aura of the Lich (Aura Lisza) - elitarny
Opis: Przez 15-45 sekund twoje maksymalne zdrowie obniża się o połowę, ale otrzymujesz połowę obrażen z każdego źródła. Kiedy Aura Lisza się skończy dostajesz 50-240 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Maligo Libens (Hell's Precipice)




Blood of the Master (Krew Władcy)
Opis: Poświęć 10% maksymalnych punktów życia. Wszyscy pobliscy nieumarli współtowarzysze zostają uzdrowieni o 30-116 punktów.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders



Consume Corpse (Spożywanie Zwłok)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby przenieść się w ich pobliże i otrzymać 25-100 punktów życia i 5-20 punktów energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.




Dark Aura (Mroczna Aura)
Opis: Przez 30 sekund, za każdym razem gdy ty lub wybrany współtowarzysz poświęca życie, Mroczna Aura zadaje 5-50 obrażeń od cienia pobliskim przeciwnikom, a ty tracisz 5-20 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images



Death Nova (Śmiertelny Wybuch)
Opis: Przez 30 sekund jeśli ty lub wybrany współtowarzysz umrze, Śmiertelny Wybuch zadaje 26-100 punktów obrażeń wszystkim pobliskim stworzeniom oraz zaraża je na 15 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)




Deathly Chill (Śmiercionośny Chłód)
Opis: Wybrany przeciwnik otrzymuje 5-34 obrażen od zimna (przebijających zbroje). Jeśli życie tego przeciwnika wynosi ponad 50% punktów bazowych, zadajesz dodatkowe 5-50 obrażen od cienia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Deathly Swarm (Śmiercionośny Rój)
Opis: Śmiercionośny Rój wzlatuje powoli I zadaje 15-80 obrażen od zimna (przebijając zbroje) maksymalnie trzem celom.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Verata the Necromancer, Necromancer Test; The Catacombs (Pre-Searing), Necromancer Munne, The Necromancer's Novice; Sardelac Sanitarium, Necromancer Munne, The Stolen Artifact



Infuse Condition (Przelanie Kondycji)
Opis: Przez 15-60 sekund, za każdym razem kiedy otrzymujesz stan (condition), ten stan zostaje przeniesiony na twojego najbliższego sługę.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Malign Intervention (Szkodliwa Interwencja)
Opis: Przez 5-20 sekund wybrany przeciwnik otrzymuje 20% mnie korzyści z leczenia. Jeśli ten przeciwnik zginie w trakcie Zaklęcia (Hex) zostaje ożywiona 1-17 poziomowa Kościana Poczwara.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Necrotic Traversal (Nie ma...)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby przenieść się w ich okolice. Wszyscy pobliscy przeciwnicy zostają zatruci (Poison) na 5-20 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Morgan, Renegade Necromancer



Putrid Explosion (Cuchnący Wybuch)
Opis: Wybrane zwłoki ekslodują posyłając falę uderzeniową zadającą 24-120 punktów obrażeń każdemu pobliskiemu stworzeniu.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Sardelac Sanitarium, Kasha Blackblood, Oberan's Rage



Rotting Flesh (Gnijące Ciało)
Opis: Wybrane mięsiste stworzenie przez 10-25 sekund choruje (Diseased) i powoli traci zdrowie.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Przekleństwo.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer



Soul Feast (Duchowa Uczta)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby wyssać z nich 50-280 punktów życia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Quest: Piken Square, Undertaker Cortis, Fallen Soldiers



Tainted Flesh (Skażone Ciało) - elitarny
Opis: Przez 20-44 sekund ty lub wybrany współtowarzysz zyskuje immunitet na choroby, a każdy przeciwnik który zaatakuje ciebie lub współtowarzysza w walce w zwarciu zostaje zarażony chorobą (Diseased) na 3-15 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Boss: Dosakaru Fevertouch (Perdition Rock)




Taste of Death (Smak Śmierci)
Opis: Wysysasz 100-400 punktów życia z wybranego, animowanego, nieumarłego współtowarzysza.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Verata's Aura (Aura Veraty)
Opis: Poświęć 33% maksymalnego życia. Przez 120-300 sekund wszyscy wrodzy nieumarli w okolicy dostają się pod twoją władze. Kiedy Aura Veraty się skończy tracisz wszystkie wiązania z nieumarłymi. (50% szansy na porażke z Magią Śmierci na poziomie 4 i niższym)
Koszt: 15
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Zaklęcie.
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Verata's Gaze (Spojrzenie Veraty)
Opis: Jeśli wrogi nieumarły sługa posiada pana, to jego połączenie zostaje zerwane, czyniąc tego sługe wrogim dla wszystkich. Jeśli nie miał pana, ty stajesz się jego panem. (50% szansy na nie udane użycie z Magią Śmierci na poziomie 4 lub niższym)
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Verata's Sacrifice (Poświęcenie Veraty)
Opis: Poświęć 15% maksymalnego życia. Przez 8-20 sekund wszyscy nieumarli współtowarzysze zyskują 10 punktową regeneracje życia, a wszystkie stany zostają przeniesione z nich na ciebie.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Vile Touch (Nikczemny Dotyk)
Opis: Dotknij wybranego przeciwnika aby zadać 20-65 punktów obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Umiejętność.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon



Virulence (Złośliwość)
Opis: Jeśli wybrany przeciwnik cierpi już od jakiegoś stanu to dodatkowo zostaje zarażony (Disease), zatruty (Poison) i osłabiony (Weakness) na 3-15 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Boss: Unthet Rotwood (Frozen Forest)




Well of Suffering (Studnia Cierpienia)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby stworzyć w tym miejscu Studnie Cierpienia. Przez 10-30 sekund przeciwnicy w tym obszarze cierpią na 1-6 punktową deregeneracje życia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message



Well of the Profane (Studnia Bezszczeszczenia)
Opis: Wykorzystaj wybrane zwłoki aby stworzyć w tym miejscu Studnie Bezszczeszczenia. Przez 8-20 sekund przeciwnicy w tym obszarze zostają pozbawieni wszystkich Zaklęć (Enchantment) i nie mogą stać się celem przyszłych Zaklęć (Enchantment). (50% szansy na porażke z 4 lub niższym poziomem Magii Śmierci.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Death Magic (Magia Śmierci)
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword


Nieprzypisane



Grenth's Balance (Równowaga Grentha) - elitarny
Opis: Jeśli wybrany przeciwnik ma więcej zdrowia niż ty to zyskujesz połowe tej różnicy, a przeciwnik traci równowartość tego zysku.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar.
Boss: Facet of Darkness (Dragons Lair); Mraggah (Frozen Forest)




Plague Touch (Zaraźliwy Dotyk)
Opis: Dotknij wybranego przeciwnika i przekaż mu jeden negatywny stan.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Czar.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes



Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Trenerzy: Sir Bertran, Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally



Signet of Capture (Sygnet Przechwycenia)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna -> Necromancer Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin