Autor Wiadomość
Fenio
PostWysłany: Pią 22:12, 07 Kwi 2006    Temat postu:

Wypada źródło podać Wink
www.guildwars.pl

Myśle ze to nie potrzebne na forum naszej gildi.
Lived
PostWysłany: Sob 16:08, 04 Mar 2006    Temat postu: Skille

Łowca

"...Las od zawsze był jego domem Tu wśród leśnego runa i konarów starych drzew nieustannie tętniło życie, a on od kiedy tylko pamiętał czul że stanowi z nim jedną całość. Nierozerwalna więź z natura nauczyła go przetrwania w każdych warunkach... Parę kroków przebiegł bezszelestnie, po czym instynktowe schylił się, zastygając w oczekiwaniu. Nasłuchiwał. Czas w końcu zapolować..."

Łowca to klasa niezwykle zróżnicowana, która oferuje wiele możliwości rozwoju. Doświadczeni Łowcy dzięki znajomości rytuałów natury potrafią wpłynąć na środowisko i manipulować nim tworząc kilkupoziomowe Duchy. Stawianie najróżniejszych pułapek to również ich specjalność, przez co są w stanie zaskoczyć niczego nie podejrzewającego wroga. To jedyna klasa, która posiada zdolność rzucenia uroku na zwierzęta i tym samym odpowiednio kształcony Łowca staje się prawdziwym Władca Bestii. Ze względu na szeroki wachlarz umiejętności może być używany jako postać wspierająca drużynę z daleka. Jego główną broń stanowi łuk, dlatego też potrafi z dystansu swoimi strzałami spowodować u przeciwnika zatrucie, krwawienie, kulenie, z bliska oślepić wojownika, a także skutecznie przerywać czary magów. Nie jest to postać zadającą na raz ogromne ilości obrażeń, lecz dzięki naprawdę mocnej zbroi redukuje obrażenia od żywiołów stając się trudnym przeciwnikiem dla magów. Łowca nie używa żadnej magii i ze względu na to ilość jego energii jest niewiele wyższa od wojownika.

"...Daleko przed nim mignęło szare futerko, po czym równie szybko znikło wśród zielonego runa. Areth natychmiast ruszył w tamtym kierunku. Biegł coraz szybciej, ani przez chwile nie spuszczając z oka ze swego celu..."

Expertise - Ekspertyza - atrybut dostępny tylko dla pierwszoklasowego łowcy. Wraz ze zdobywanym poziomem ekspertyza za każdy punkt redukuje o 4% koszt: umiejętności, ataków, glifów, przygotowań, rytuałów natury, okrzyków, postaw i pułapek. Dzięki rozwijaniu zdolności z tego atrybutu Łowca posiada miedzy innymi możliwość szybszego poruszania się, blokowania ataków, przerywania czarów wroga i szybszej regeneracji własnych umiejętności. Redukowanie kosztów energii jest niezwykle korzystne dla szybszego wykańczania przeciwnika.

"...Niemal od razu dogonił go Yieri - jego nieodłączny śnieżnobiały towarzysz. Wilk pomagał mu we wszystkich polowaniach. Tym razem nie mogło być inaczej. Areth wykonał ręka ponaglający gest i Yieri nieznacznie przyśpieszył zaganiając szaraka na niewielka polankę..."

Beast Mastery - Władanie zwierzęciem - Łowca potrafi zaczarować zwierze, które będzie podążać z nim wszędzie i wraz z nim zdobywać kolejne poziomy. Rozwijanie Władania Zwierzęciem może być niezwykle przydatne do walki z dystansu. Zwierze, silnie za sprawą tego atrybutu, zadaje wrogowi obrażenia z bliska, dzięki czemu przeciwnik jest atakowany przez dwie jednostki na raz. Zwierzę walczy zawsze blisko wroga , przez co jest w stanie odwrócić uwagę od stojącego z tylu jego pana. Zainwestowanie punktów we Władanie Zwierzęciem sprawia ze zwierzę jest silniejsze i bardziej wytrzymale. Oprócz tego Łowca posiada umiejętności leczenia i wskrzeszania swojego zwierzęcego towarzysza.

"...Szare futerko szybko poruszało się wśród wysokiej trawy. Areth natychmiast naciągnął cięciwę, celując grotem niedaleko Yieri. Przez chwile widział niemalże dokładnie przeskakującego nad pniem szaraka. Wystrzelił. Chwile później Yieri podniósł zdobycz..."

Marksmanship - Łucznictwo - Wiele umiejętności łuczniczych rozwija się dzięki temu atrybutowi. Każdy lepszy łuk wymaga Łucznistwa na wyższym poziomie, przez co Łowca jest w stanie zadać większe obrażenia. Atrybut ten udostępnia kilka przydatnych umiejętności nie tylko związanych z siła obrażeń, ale także z zadawaniem stanów przeciwnikom takich jak krwawienie czy spowolnienie. Istnieje także możliwość szybszego wystrzeliwania strzał poprzez stosowanie Read The Wind lub Favorable Winds. Łucznictwo jest podstawą dla Łowcy korzystającego z łuku.

"...Areth odebrał wilkowi szaraka i przeszedł parę kroków w kierunku lasu. Pamiętał, że to było gdzieś tutaj. Nie musiał długo się rozglądać, gdyż Yieri krótkim warknięciem oznajmił, że znalazł. Koło młodej sosny na ziemi leżał złapany w jego pułapkę drugi szarak. Areth uśmiechnął się zadowolony..."

Wilderness Survival - Przetrwanie w Dziczy - Jedyny atrybut , który umożliwia Łowcy leczenie samego siebie za pomocą dwóch umiejętności : Troll Urgunet i Healing Spring. Jednak nie na tym kończą się zalety Przetrwania w dziczy, gdyż rozwijanie go spowoduje, że Łowca będzie skutecznie przeszkadzał wrogom przygotowując dla nich niewidzialne pułapki. Niezwykle istotna role odrywają tez Duchy, które działają na dość dużym obszarze i większość z nich trwa ponad 100 sekund. Dzięki nim Łowca jest w stanie manipulować rodzajem zdawanych obrażeń, czy tez spowalniać rzucanie Zaklęć i Przekleństw .Duchy działają zarówno na wrogów jak i sojuszników, dlatego tez odpowiednio dobranie umiejętności drużyny i taktyki pod katem używania Duchów może zdziałać wiele na jej korzyść.


Expertise (Ekspertyza)



Distracting Shot (Rozpraszający Strzał)
Opis: Jeśli rozpraszająca strzał trafi, przerywa wybranemu wrogowi akcję ale zadaje tylko 1-13 obrażeń. Jeśli przerwana akcja była umiejętnością, ta umiejętność zostaje wyłączona na dodatkowe 20 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1/2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Piken Square, Ivor Trueshot, Charr Reinforcements



Dodge (Unik)
Opis: Przez 5-10 sekund poruszasz się 33% szybciej niż zwykle i posiadasz 27%-75% szansy na unikanie nadlatujących strzał. Ta postawa kończy się, jeśli zaatakujesz.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Master Ranger Nente, The Charr Staging Area



Escape (Ucieczka) - elitarny
Opis: Przez 5-15 sekund poruszasz się 25% szybciej niż zwykle i posiadasz 75% szansy na unikanie ataków. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Whuup Buumbuul (Talus Chute), Whuup Buumbuul (Snake Dance)




Lightning Reflexes (Błyskawiczny Refleks)
Opis: Przez 5-10 sekund posiadasz 75% szansy na unikanie ataków wręcz i strzał, oraz atakujesz 33% szybciej.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble



Marksman`s Wager (Zakład Snajpera) - elitarny
Opis: Przez 12 sekund otrzymujesz 5-9 energii ilekroć Twoje strzały trafiają, ale tracisz 10 energii ilekroć Twoje strzały chybiają. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 24 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Boss: Custodian Jenus (Elona Reach), Custodian Phedous (Thirsty River), Custodian Kora (Dunes of Despair),




Oath Shot (Strzał Przysięgi) - elitarny
Opis: Jeśli Strzał Przysięgi trafi, wszystkie Twoje pozostałe umiejętności zostają odnowione. Jeśli chybia, wszystkie Twoje umiejętności są wyłączone na 10 sekund. Jest to elitarna umiejętność. (50% szansy na chybienie przy Ekspertyzie 7 lub mniej.)
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Boss: Perfected Cloak (Thunderhead Keep), Cairn The Relentless (Abaddon's Mouth), Cairn the Troubling (Ring of Fire)




Point Blank Shot (Strzał Bezpośredni)
Opis: Wystrzeliwujesz strzałę, która posiada połowę zasięgu, ale uderza za +(10-22).
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Regent Valley (Pre-Searing), Ivor Trueshot, A Test of Marksmanship



Practiced Stance (Wyćwiczona Postawa) - elitarny
Opis: Przez 20-32 sekund Twoje Przygotowania są gotowe 50% szybciej i trwają 24%-45% dłużej. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Postawa
Quest: Ryk Arrowwing (Mineral Springs)



Throw Dirt (Rzut Błotem)
Opis: Wybrany dotknięty wróg i wszyscy wrogowie wokoło Twojego celu zostają oślepieni na 3-13 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement



Whirling Defense (Wirująca Obrona)
Opis: Przez 8-18 sekund posiadasz 75% szansy na blokowanie ataków. Ilekroć zablokujesz w ten sposób strzałę, wrogowie wokoło otrzymują 5-10 przeszywających obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Expretise (Ekpertyza)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Traveler's Vale (Yak's Bend), Artemis the Ranger, Stone Summit Beastmaster


Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)



Apply Poison (Zaaplikowanie Trucizny)
Opis: Przez 24 sekund przeciwnicy uderzeni przez Twoje fizyczne ataki zostają zatruci na 3-13 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 12 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Barbed Trap (Kolczasta Pułapka)
Opis: Kiedy Kolczasta Pułapka zostanie uruchomiona, wszyscy wrogowie w obszarze otrzymują 20-56 przebijających obrażeń, zostają okulawieni i zaczynają krwawić przez 3-21 sekund. Barbed Trap kończy się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Pułapka
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel



Choking Gas (Krztuszący Gaz)
Opis: Przez 1-10 sekund Twoje strzały zadają 1-7 obrażeń więcej i rozprzestrzeniają Krztuszący Gaz. Krztuszący Gaz przerywa akcję wrogom rzucającym czary.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 24 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods



Dryder`s Defenses (Osłony Driady)
Opis: Przez 5-10 sekund posiadasz 75% szansy na unikanie ataków i zyskujesz 34-55 pancerza przeciw atakom od żywiołów.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Dust Trap (Pułapka Pyłu)
Opis: Kiedy Pułapka Pyłu zostanie uruchomiona, wszyscy wrogowie w obszarze zostają oślepieni na 3-9 sekund i otrzymują 10-22 obrażeń od ziemi w ciągu 5 sekund. Dust Trap kończy się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Koszt: 25
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Pułapka
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance



Flame Trap (Pułapka Ognista)
Opis: Kiedy Pułapka Ognista zostanie uruchomiona, przez 3 sekundy wszyscy wrogowie w obszarze zostają uderzeni za 15-27 obrażeń od ognia i stają w płomieniach na 1-3 sekund. Pułapka Ognista automatycznie uruchamia się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Pułapka
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword



Frozen Soil (Zamarznięty Grunt)
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Martwe stworzenia w jego zasięgu nie mogą być wskrzeszone. Ten Duch umiera po 30-78 sekundach.
Koszt: 10
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Greater Conflagration (Większa Pożoga) - elitarny
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu obrażenia fizyczne są zamiast tego obrażeniami od ognia. Ten Duch umiera po 30-126 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Boss: Valetudo Rubor (Hell's Precipice)




Healing Spring (Leczące źródło)
Opis: Przez 10 sekund wszyscy sprzymierzeńcy w obszarze są leczeni za 15-51 życia co 2 sekundy. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Pułapka
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Ignite Arrows (Strzały Rambo)
Opis: Przez 24 sekund Twoje strzały eksplodują przy uderzeniu zadając 3-15 obrażeń od ognia celowi i przległym jednostkom.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 12 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Wizard's Folly (Pre-Searing), Aidan, Unnatural Growths



Incendiary Arrows (Podpalające Strzały) - elitarny
Opis: Przez 10 sekund Twoje strzały przy uderzeniu we wrogów przerywają ich akcje i zapalają ich na 1-3 sekund. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 24 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Boss: Casses Flameweb (Ring of Fire)




Kindle Arrows (Rozżarzenie Strzał)
Opis: Przez 24 sekund Twoje strzały zadają obrażenie od ognia zamiast fizycznych oraz dodatkowe 3-24 obrażeń od ognia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 12 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Melandru`s Arrows (Strzały Melandru`a) - elitarny
Opis: Przez 18 sekund, ilekroć Twoje strzały trafią, powodują krwawienie na 3-21 sekund i zadają +(8-24) obrażeń, jeśli trafią cel, który jest pod wpływem zaklęcia (enchantment). Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 12 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Boss: Ulhar Stonehound (Thunderhead Keep), Resnar Mountainsight (Frozen Forest), Jollen Steelblight (Frozen Forest)




Melandru`s Resilience (Żywotność Melandru`a) - elitarny
Opis: Na 8-18 sekund otrzymujesz regenerację życia +2 i regenerację energii +1 za każdą kondycję i klątwę, pod wpływem których się znajdujesz. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Postawa
Boss: Facet of Nature (Dragon's Lair)




Muddy Terrain (Błotny Teren)
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Wszystkie stworzenia w jego zasięgu poruszają się 10% wolniej niż zwykle a przyspieszenia ruchów nie działają. Ten Duch umiera po 30-78 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Nature`s Renewal (Odnowienie Natury)
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Przez 30-126 sekund zaklęcia (enchantments) i przekleństwa (hexes) muszą być rzucane dwukrotnie dłużej. Dodatkowo podwojona jest degeneracja energii zaklęć (Enchantments), które wymagają podtrzymania. Ten Duch umiera po 30-126 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)




Poison Arrow (Trująca Strzała) - elitarny
Opis: Jeśli Trująca Strzała trafi, Twój cel zostaje zatruty na 5-17 sekund. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Boss: Salani Pippip (Witman's Folly), Kekona Pippip (Spearhead Peak), Kekona Pippip (Talus Chute)




Quickening Zephyr (Ponaglający Wietrzyk)
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu wszystkie umiejętności odnawiają się dwukrotnie szybciej niż zwykle i kosztują 30% więcej energii. Ten Duch umiera po 15-39 sekundach.
Koszt: 25
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Master Ranger Nente, The Charr Staging Area



Serpent`s Quickness (Szybkość Węża)
Opis: Przez 15-27 sekund czas odnowy Twoich umiejętności jest zmniejszony o 33%. Szybkość Węża kończy się, jeśli Twoje życie spadnie poniżej 50%.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters



Spike Trap (Kolczasta Pułapka) - elitarny
Opis: Kiedy Kolczasta Pułapka zostaje uruchomiona, wszyscy wrogowie w obszarze otrzymują 10-56 przebijających obrażeń, zostają okulawieni na 3-13 sekund i zostają powaleni. Pułapka Cierni kończy się po 90 sekundach. Rzucanie tej umiejętności jest łatwe do przerwania.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Pułapka
Boss: Vulg Painbrain (Ring of Fire)




Storm Chaser (Ścigający Burzę)
Opis: Przez 8-18 sekund poruszasz się 25% szybciej i otrzymujesz 1-4 energii ilekroć otrzymujesz obrażenia od żywiołów.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message



Troll Unguent (Maść Trolla)
Opis: Na 10 sekund otrzymujesz regenerację życia +(3-9).
Koszt: 5
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Artemis the Ranger, Ranger Test; Regent Valley (Pre-Searing), Master Ranger Nente, The Rangers Companion; Old Ascalon, Master Ranger Nente, Endangered Species



Winnowing (Przesiewanie)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. Stworzenia w jego zasięgu otrzymują dodatkowe 4 obrażenia ilekroć otrzymują obrażenia fizyczne. Ten Duch umiera po 30-126 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown



Winter (Zima)
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu obrażenia od żywiołów są zamiast tego obrażeniami od zimna. Ten Duch umiera po 30-126 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Traveler's Vale (Yak's Bend), Artemis the Ranger, Stone Summit Beastmaster


Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)



Bestial Pounce (Bestialski Szpon)
Opis: Następny atak Twojego towarzysza zwierzęcego jest bestialskim atakiem, który zadaje +(5-17) obrażeń. Jeśli atak uderzy wroga, który rzuca czar, to ten wróg zostaje powalony.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders



Brutal Strike (Brutalne Uderzenie)
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje brutalne uderzenie, które zadaje +5-17 obrażeń. Jeśli ten atak uderzy wroga, którego życie jest poniżej 50%, ten wróg otrzymuje dodatkowe +5-17 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven); Tengsao (The Amnoon Oasis)




Call of Haste (Zew Pośpiechu)
Opis: Przez 30 sekund Twoi towarzysze zwierzęcy posiadają 25% szybsze ataki i poruszają się 25% szybciej niż zwykle.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)




Call of Protection (Zew Ochrony)
Opis: Przez 120 sekund Twoi towarzysze zwierzęcy posiadają 1-11 redukcji obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 115 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Traveler's Vale (Yak's Bend), Artemis the Ranger, Stone Summit Beastmaster



Charm Animal (Zauroczenie Zwierzęcia)
Opis: Opanowujesz wybrane zwierzę. Raz opanowany, Twój towarzysz zwierzęcy będzie podróżował z Tobą gdziekolwiek będziesz miał ze sobš tę umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 10 sekund
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Regent Valley (Pre-Searing), Master Ranger Nente, The Rangers Companion; Old Ascalon, Master Ranger Nente, Endangered Species



Comfort Animal (Ukojenie Zwierzęcia)
Opis: Leczysz swojego towarzysza zwierzęcego za 20-104 życia. Jeśli Twój towarzysz nie żyje, to jest wskrzeszony z 10%-58% życia i wszystkie Twoje umiejętności zostajš wyłączone na 8 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Umiejętność
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Regent Valley (Pre-Searing), Master Ranger Nente, The Rangers Companion; Old Ascalon, Master Ranger Nente, Endangered Species



Disrupting Lunge (Przerywające Pchnięcie)
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje przerywające pchnięcie, które zadaje +1-12 obrażeń. Jeśli ten atak uderzy wroga, który jest w trakcie rzucania umiejetności, rzucanie jej jest przerwane a umiejętność, którą próbował rzucić jest wyłączona na dodatkowe 20 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Edge of Extinction (Krawędź Wyginięcia)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu, ilekroć jakiekolwiek stworzenie umrze, Krawędź Wyginięcia zadaje 14-50 obrażeń wszystkim pobliskim stworzeniom tego samego typu. Ten Duch umiera po 30-150 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess



Energizing Wind (Energetyzujący Wiatr)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu wszystkie umiejętności kosztują 15 energii mniej (minimalny koszt to 10 energii) i odnawiają się 25% wolniej niż zwykle. Ten Duch umiera po 30-150 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Feral Lunge (Dzikie Pchnięcie)
Opis: Następny atak Twojego towarzysza zwierzęcego jest dzikim pchnięciem, które zadaje +(5-20) obrażeń. Jeśli atak uderza atakującego wroga, ten wróg krwawi przez 3-25 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Master Ranger Nente, The Charr Patrol



Ferocious Strike (Okrutne Uderzenie) - elitarny
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje okrutne uderzenie, które zadaje +13-28 obrażeń. Jeśli ten atak trafi, otrzymujesz adrenalinę oraz 3-10 energii.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Boss: Thul The Bull (Spearhead Peak)




Fertile Season (Urodzajny Sezon)
Opis: Tworzysz 1-8 poziomowego Ducha. Maksymalna wartość punktów życia stworzeń w jego zasięgu wzrasta o 50-290 i zyskują +15 pancerza. Ten Duch umiera po 15-39 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Maiming Strike (Okaleczające Uderzenie)
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje okaleczające uderzenie, które zadaje +5-20 obrażeń. Jeśli ten atak trafi poruszającego się wroga, ten wróg zostaje okulawiony na 3-15 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Melandru`s Assault (Szturm Melandru`a)
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje szturm melandru`a, który zadaje +5-20 obrażeń. Jeśli ten atak trafi wroga pod wpływem zaklęcia (enchantment), ten wróg i wszyscy wrogowie wokoło otrzymują +5-20 dodatkowych obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Otyugh`s Cry (Ryk Otyugha)
Opis: Wszystkie zwierzęta w obszarze stają się wrogie Twojemu celowi i zyskują +20 pancerza na 30 sekund. Otyugh's Cry nie może zmienić opanowanych zwierząt przeciw swoim panom ani sprzymierzeńcom ich panów. (50% szansy na niepowodzenie przy Władaniu Zwierzęciem 4 lub mniej)
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Okrzyk
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Farmer Dirk, The Last Hog



Predatory Season (Drapieżny Sezon)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu leczenie jest zredukowane o 20%. Jeśli którykolwiek z Twoich ataków trafi, otrzymujesz 5 życia. Ten Duch umiera po 30-150 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves



Predator`s Pounce (Rzucenie Się Drapieżnika)
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje rzucenie się drapieżnika, które zadaje +5-20 obrażeń. Jeśli ten atak trafi, Twój towarzysz zwierzęcy otrzymuje 5-50 życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Primal Echoes (Echa Naczelnych)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. Dla stworzeń w jego zasięgu użycie sygnetów kosztuje 10 energii. Ten Duch umiera po 30-150 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Revive Animal (Ożywienie Zwierzęcia)
Opis: Wskrzeszasz wszystkich pobliskich sprzymierzonych towarzyszy zwierzęcych. Wracają do życia z 50-500 punktami życia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 6 sekund
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Umiejętności
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Scavenger Strike (Uderzenie Poszukiwacza)
Opis: Twój towarzysz zwierzęcy wykonuje udrzenie poszukiwacza, które zadaje +5-20 obrażeń. Jeśli ten atak uderzy wroga, który znajduje się pod wpływem kondycji, ten wróg otrzymuje dodatkowe +1-15 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Atak Zwierzaka
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Symbiosis (Symbioza)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. Każde stworzenie w jego zasięgu za każdy zaklęcie (enchantment), który ma na sobie, zwiększa się jego maksymalna wartość punktów życia o 27-150. Ten Duch umiera po 30-150 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes



Symbiotic Bond (Symbiotyczna Więź)
Opis: Przez 120-300 sekund Twój towarzysz zwierzęcy otrzymuje regenerację życia +1, a połowa obrażeń mu zadanych jest przeniesiona na Ciebie.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 55 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Postawa




Tiger`s Fury (Tygrysia Furia)
Opis: Wszystkie Twoje umiejętności nie będące atakami zostają wyłączone na 5 sekund. Przez 5-11 sekund atakujesz 33% szybciej niż zwykle.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Beast Mastery (Władanie Zwierzęciem)
Rodzaj skilla: Postawa
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal


Marksmanship (Łucznictwo)



Barrage (Grad Strzał) - elitarny
Opis: Wszystkie Twoje przygotowania zostają usunięte. Wystrzeliwujesz strzały do maksymalnie 6 przeciwników znajdujących się blisko Twojego celu. Te strzały uderzają za +(1-16), jeśli trafią. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Boss: Markis (Iron Mines of Moladune); Snyk The Hundred Tongue (Abaddon's Mouth)




Concussion Shot (Wstrząsający Strzał)
Opis: Jeśli Concussion Shot trafi, kiedy wybrany wróg rzuca czar, ten czar zostaje przerwany, a Twój cel zostaje oszołomiony(Dazed) na 5-20 sekund. Ten atak zadaje tylko 1-16 obrażeń.
Koszt: 25
Czas rzucania: 1/2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Marksmanship (Łucznictwo)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers



Crippling Shot (Okulawiający Strzał) - elitarny
Opis: Jeśli Crippling Shot trafi, Twój cel zostaje spowolniony na 8 sekund. Ten atak nie może zostać zablokowany lub uniknięty. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Marksmanship (Łucznictwo)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Boss: Melandru's Cursed (Perdition Rock)




Determined Shot (Zdeterminowany Strzał)
Opis: Jeśli Zdeterminowany Strzał trafi, uderzasz za +(3-1Cool obrażeń. Jeśli Zdeterminowany Strzał nie trafi, to wszystkie Twoje umiejętności do atakowania zostają odnowione.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images



Favorable Winds (Korzystny Wiatr)
Opis: Tworzysz 1-10 poziomowego Ducha. W jego zasięgu strzały poruszają się dwukrotnie szybciej i uderzają za +6 obrażeń. Ten Duch umiera po 30-150 sekundach.
Koszt: 5
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Rytuał Natury
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Master Ranger Nente, The Charr Patrol



Hunter`s Shot (Strzał Łowcy)
Opis: Jeśli Strzał Łowcy trafi, uderzasz za +(3-15) obrażeń. Jeśli ten atak trafi przewróconego lub poruszającego się wroga, ten wróg zaczyna krwawić na 3-25 sekund.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Master Ranger Nente, Endangered Species



Penetrating Attack (Penetrujący Atak)
Opis: Jeśli Penetrujący Atak trafi, uderzasz za +3-18 obrażeń, a ten atak posiada 20% penetracji pancerza.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon



Pin Down (Przygwożdżający Strzał)
Opis: Jeśli Przygwożdżający Strzał trafi, Twój cel zostaje okulawiony na 3-15 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer



Power Shot (Strzał Mocy)
Opis: Jeśli Strzał Mocy trafi, uderzasz za +(10-20) obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 6 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Artemis the Ranger, Ranger Test



Precision Shot (Precyzyjny Strzał)
Opis: Jeśli Precyzyjny Strzał trafi, uderzasz za +(10-20) obrażeń. Precision Shot nie może zostać zablokowany lub uniknięty. Ta akcja jest łatwa do przerwania.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 6 sekund
Atrybut: Wilderness Survival (Przetrwanie w Dziczy)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones



Punishing Shot (Karzący Strzał) - elitarny
Opis: Jeśli Karzący Strzał trafi, uderzasz za +(10-1Cool obrażeń i akcja Twojego celu zostaje przerwana. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/2 sekundy
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Marksmanship (Łucznictwo)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Boss: Thul Boulderrain (Snake Dance)




Read the Wind (Odczytanie Wiatru)
Opis: Przez 24 sekund Twoje strzały poruszają się dwukrotnie szybciej niż zwykle i zadają dodatkowe 3-10 obrażeń.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 12 sekund
Atrybut: Marksmanship (Łucznictwo)
Rodzaj skilla: Przygotowanie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Regent Valley (Pre-Searing), Ivor Trueshot, A Test of Marksmanship



Savage Shot (Barbarzyński Strzał)
Opis: Jeśli Savage Shot trafi, akcja Twojego celu zostaje przerwana. Jeśli ta akcja była czarem, uderzasz za 13-28 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Marksmanship (Łucznictwo)
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke


Nieprzypisane



Antidote Signet (Sygnet Antidotum)
Opis: Oczyszczasz siebie z zatrucia, choroby i ślepoty.
Koszt: 0
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit



Called Shot (Przyzwany Strzał)
Opis: Wystrzeliwujesz strzałę, która porusza się 3 razy szybciej niż zwykle i nie może zostać zablokowana lub uniknięta.
Koszt: 5
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke



Debilitating Shot (Wycieńczający Strzał)
Opis: Jeśli Wycieńczający Strzał trafi, Twój cel traci 10 energii.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves



Dual Shot (Podwójny Strzał)
Opis: Wystrzeliwujesz jednocześnie dwie strzały w wybranego wroga. Te strzały zadają 25% mniej obrażeń niż zwykle.
Koszt: 10
Czas rzucania: brak
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Wizard's Folly (Pre-Searing), Aidan, Unnatural Growths



Quick Shot (Szybki Strzał) - elitarny
Opis: Wystrzeliwujesz strzałę 2 razy szybciej niż zwykle. Wszystkie Twoje umiejętności do atakowania są wyłączone na 2 sekundy. Jest to elitarna umiejętność.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 1 sekunda
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Atak Łukiem
Boss: Maxine Coldstone (Perdition Rock)




Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Trenerzy: Sir Bertran, Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally



Signet of Capture (Sygnet Schwytania)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt:
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Signet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group