Autor Wiadomość
Lived
PostWysłany: Sob 16:11, 04 Mar 2006    Temat postu: Skille

Mag Żywiołów - potęga 4 elementów natury

"śmiał się. śmiał się na cały głos. A potem nagle przestał. Dymiące buty wszak śmiać się nie mogły."

Jest to z pewnością jedna z najpopularniejszych klas. Skuteczna i jako podstawowa i jako drugorzędna. Dodatkowo świetnie łączy się z większością pozostałych. Służy do jednego - spalenia/porażenia/zamrożenia/zmiażdżenia, a tym samym zniszczenia przeciwnika. Jago skille służą praktycznie tylko do zadawania obrażeń (choć jest też grupka odmiennych). Mag Żywiołów jest bardzo potężny, lecz także wątły i bez wsparcia wojownika się nie obejdzie.


"Ha! GIŃ POTWORZE! Hatzmankruminz boda ARUM!... hm... nie no... chyba nie skończyła mi się znowu man... arghhhhhh..."

Energy Storage - Przechowywanie Energii - podstawa potęgi Elementalisty. Dzięki temu atrybutowi może zmagazynować więcej many, a co za tym idzie posłać dłuższą i jeszcze destruktywniejszą wiązankę czarów. Jest to też o tyle ważne, że najpotężniejsze czary ciągną naprawdę dużo energii. I niezwykle przydatne czary rekompensujące koszta oparte na tym atrybucie nic nie dadzą, gdy many będzie za mało, by w ogóle rozpocząć splatanie czaru - niezależnie od tego, że po zaraz po jego rzuceniu zwróciłaby się nam jej połowa.

"Ludzie niedoceniają powietrza. Zapominają, że skoro daje życie, może je także odbierać."

Air Magic - Magia Powietrza - no cóż, nikt nie zaprzeczy, że oberwanie piorunem nie należy do przyjemności. Szkoła ta cechuje się stosunkowo słabymi pod względem destrukcyjności czarami, za to tanimi i posiadającymi penetrację pancerza. Często posiadają także dodatkowe efekty oślepiające i obalające przeciwników. Magia Powietrza niewątpliwie kryje w sobie spory potencjał, lecz przez swoją pozorną słabość (mniejsze obrażenia) jest niedoceniana.

"Ziemia... Są jej tak blisko, że niejednokrotnie o niej zapominają... Zwykle są całkiem zaskoczeni, gdy ta właściwie jedyna dająca prawdziwe poczucie bezpieczeństwa rzecz, sama usuwa się im spod stóp i pochłania w całości."

Earth Magic - Magia Ziemi - wyróżnia się głównie tym, że służy nie tylko do zabijania. Zawiera bowiem w sobie kilka przydatnych czarów ochronnych, które nieraz mogą uratować życie. Poza tym zadaje całkiem spore obrażenia i ma kilka czarów obszarowych. Często także wywraca przeciwnika.

"Czemu magia ognia? Czemu nie np. ziemia? A wiesz ile ja przez te wszystkie lata oszczędziłem na zapałkach? Poza tym jak napadnie Cię coś w lesie, to od razu masz pieczyste... No chyba, że spiecze się na popiół..."

Fire Magic - Magia Ognia - jest najpotężniejszą szkołą pod względem obrażeń. Za to kosztuje masę energii i jedynym efektem dodatkowym jaki przy tym daje jest podpalenia (choć nie powiem - cholernie skuteczne). Ma dużo czarów obszarowych, które niestety są rzucane dość długo - ok. 5 sek najpotężniejszy. Jest to najpopularniejsza szkoła Elementalisty. Wiele osób pamiętając o tym wdziewa jak najwięcej zbroi odpornej na ten żywioł, przez co skuteczność Magii Ognia na GvG drastycznie spada.

"Był taki jeden. Przyjechał w trakcie suszy i zaczął sprzedawać wodę. A właściwie to deszcz. Ludzie rzucili się na jego straganik i słono płacili za ratunek dla swych pól. Jeden magnat spróbował go oszukać i zapłacił trefnymi pieniędzmi. Nie muszę chyba mówić, że magazyn z rocznymi zbiorami i wszystkie pola zmiotło gradobicie."

Water Magic - Magia Wody - no cóż, kolejna szkoła i naprawdę niewiele różni się od innych. Jest pomiędzy ogniem i powietrzem pod względem kosztów i obrażeń, a na dodatek cechuje się spowalnianiem wrogów. Ma kilka czarów ofensywnych i to całkiem skutecznych. Jest dość popularna i bardzo przyjemna w używaniu.


Energy Storage (Przechowywanie Energii)



Aura of Restoration (Aura Odnowienia)
Opis: Przez 60 sekund za każdym razem, gdy rzucisz czar, jesteś leczony o wartość równą 152-400% kosztu Energii czaru.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Energy Storage (Przechowywanie Energii)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Howland the Elementalist, Elementalist Test; Wizard's Folly (Pre-Searing), Elementalist Aziure, The Elementalist Experiment



Ether Prodigy (Eteryczny Cud) - elitarny
Opis: Tracisz wszystkie Zaklęcia (Enchantments). Przez 10-25 sekund twoja regeneracja energii wzrasta o 6. Gdy Eteryczny Cud mija, odnosisz 2 punkty obrażeń za każdy punkt Energii, który posiadzasz. Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Energy Storage (Przechowywanie Energii)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Jyth Sprayburst (Ring of Fire)




Ether Renewal (Eteryczne Odnowienie) - elitarny
Opis: Przez 7 sekund ilekroć rzucisz czar, zyskujesz 1-5 Energii i 5-20 Zdrowia za każde Zaklęcie który działa na ciebie w tej chwili.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Energy Storage (Przechowywanie Energii)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Vassa Ssiss (Elona Reach); Issah Sshay (Thirsty River); Cyss Gresshia (Dunes of Despair)



Air Magic (Magia Powietrza)



Air Attunement (Zestrojenie z Powietrzem)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z powietrzem. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Powietrza.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit



Blinding Flash (Oślepiający Błysk)
Opis: Wskazany cel zostaje oślepiony na 3-10 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Foilble's Fair (Pre-Searing), Ralena Stormbringer, The Supermacy of Air



Chain Lightning (Łańcuch Błyskawic)
Opis: Wskazany cel i dwóch przeciwników w jego pobliżu odnoszą 10-85 obrażeń od błyskawic. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(armor) i powoduje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Conjure Lightning (Przyzwanie Błyskawic)
Opis: Przez 60 sekund twoje ataki są wzmocnione o dodatkowe 1-16 obrażeń od błyskawic, o ile używasz broni z obrażeniami od błyskawic. Gdy rzucisz ten czar, przemijają będące na tobie zaklęcia(Enchantments).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)




Enervating Charge (Osłabiające Wyładowanie)
Opis: Cel odnosi 5-50 obrażeń i jest Osłabony(Weakness) na 5-20 sekund. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Gale (Podmuch)
Opis: Cel zostaje Powalony(Knock Down) na 3 sekundy. Ten czar powoduje wyczerpanie(Exhaustion). Ten czar ma 50% szans na porażkę, jeśli Magia Powietrza wynosi 4 lub mniej.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves; North Kryta Province, Farmer Dirk, The Last Hog



Glimmering Mark (Rozbłyskujący Symbol) - elitarny
Opis: Przez 1-16 sekund cel i znajdujący się w jego pobliżu wrogowie zostają oślepieni(Blindness) na 3 sekundy, ilekroć cel dozna obrażeń od błyskawić.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Alana Pekpek (Witman's Folly); Edibbo Pekpek (Talus Chute); Edibbo Pekpek (Spearhead Peak)




Lightning Javelin (Oszczep Błyskawicy)
Opis: Ciskasz we wroga błyskawicą niczym oszczepem, który jeżeli trafi zadaje 15-50. Jeśli Oszczep Błyskawicy trafi w atakującego wroga, przerywa jego akcję. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Foilble's Fair (Pre-Searing), Ralena Stormbringer, The Supermacy of Air



Lightning Orb (Piorun Kulisty)
Opis: Wystrzelony Piorun Kulisty leci do celu zadając 10-100 obrażeń, jeśli trafi. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement



Lightning Strike (Uderzenie Błyskawicy)
Opis: Zadaje 5-50 obrażeń. Uderzenie Błyskawicy zawsze trafia. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer



Lightning Surge (Fala Błyskawic) - elitarny
Opis: Po 3 sekundach wskazany cel pada na ziemię i odnosi 14-100 obrażeń od błyskawic. Ten czar powoduje wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Facet of Elements (Dragon's Lair)




Lightning Touch (Dotyk Błyskawicy)
Opis: Zadaje 10-50 obrażeń dotkniętemu wrogowi i pobliskim przeciwnikom. Wrogowie Przeklęci(Hex) czarem magii Wody odnoszą dodatkowo 10-40 obrażeń. Dotyk Błyskawicy zawsze trafia. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Mind Shock (Szok Umysłowy) - elitarny
Opis: Cel odnosi 10-50 obrażeń od błyskawic. Jeśli masz od niego więcej Energii, to doznaje on dodatkowo 10-50 obrażeń od błyskawic i pada na ziemię(Knock Down). Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor) i powoduje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Old Red Claw (Snake Dance)




Shock (Szok)
Opis: Dotknięty cel odnosi 10-60 obrażeń od błyskawic i pada na ziemię(Knock Down). Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 5
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Thunderclap (Grzmot) - elitarny
Opis: Przez następne 8-20 sekund za każdym razem, gdy przeklęty dozna obrażeń od błyskawic, pada na ziemię(Knock Down) wraz ze swymi pobliskimi sojusznikami. Przy każdym takim zdarzeniu tracisz 15-7 Energii lub Grzmot mija.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Chrysos The Magnetic (Thunderhead Keep); Maida the Ill Tempered (Ring of Fire); Kratos the Foul (Iron Mines of Moladune); The Inquisitor (Iron Mines of Moladune); Optimus Caliph (Abaddon's Mouth)




Whirlwind (Trąba Powietrzna)
Opis: Wszyscy pobliscy wrogowie odnoszą 15-60 obrażeń od zimna. Każdy z nich pada na ziemię (Knockdown) jeśli akurat atakował.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Howland the Elementalist, A Heart of Ice



Windborne Speed (Szybkość Wiatru)
Opis: Przez 5-11 sekund sojuszniczy cel porusza się o 33% szybciej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal


Earth Magic (Magia Ziemi)



Aftershock (Wstrząs Wtórny)
Opis: Pobliscy wrogowie otrzymują 26-100 obrażeń. Powaleni na ziemię wrogowie otrzymuja dodatkowo 10-68 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Armor of Earth (Zbroja Ziemi)
Opis: Przez 30 sekund, uzyskujesz dodatkowe 24-60 pancerza(Armor), ale poruszasz sie o 50%-14% wolniej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Elementalist Aziure, Elemental Knowledge



Crystal Wave (Kryształowa Fala)
Opis: Wrogowie niedaleko ciebie otrzymują 10-100 obrażeń, ale są uleczeni ze wszystkich negatywnych stanów(Conditions). Czar ten ignoruje zbroje i odporność na magie.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Earth Attunement (Zestrojenie z Ziemią)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z Ziemią. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Ziemi.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Kendrick Redstaff, Geomancer's Test



Earthquake (Trzęsienie Ziemi)
Opis: Wywołuje Trzęsienie Ziemi na obszarze wskazanego celu. Wszyscy wrogowie w tym obszarze są Powaleni na ziemie i doznają 26-100 obrażeń Ziemi. Czar ten wywołuje Wyczerpanie.
Koszt: 25 energii
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess



Eruption (Erupcja)
Opis: Powoduje Erupcje na obszarze wskazanego celu. Przez 5 sekund wrogowie w pobliżu doznają 5-34 obrażen Ziemi na sekundę. Kiedy Erupcja ustaje wrogowie znajdujący się na jej obszarze działania zostają Oślepieni.
Koszt: 25 energii
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Shalev the Hermit, Shalev's Task



Grasping Earth (Chwytanie Ziemi)
Opis: Przeznastępne 8-20 sekund pobliscy wrogowie poruszają sie 50% wolniej, ale uzyskują dodatkowe +24 pancerza przeciw atakom fizycznym.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders



Iron Mist (Żelazna Mgła)
Opis: Przez następne 5-17 sekund, wybrany cel porusza się 90% wolniej. Wróg ten jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia poza obrażeniami od Błyskawic.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves



Kinetic Armor (Kinetyczna Zbroja)
Opis: Na następne 8 sekund zyskujesz 20-80 obrony przeciw atakom fizycznym. Za każdym razem, gdy rzucisz jakiś czar, czas działania Zbroji Kinetycznej przedłuża się o 8 sekund.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Magnetic Aura (Magnetyczna Aura)
Opis: Przez następne 5-20 sekund Magnetyczna Aura ma 75% szans na zablokowanie ataków w walce wręcz.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Kendrick Redstaff, Geomancer's Test



Obsidian Flame (Obsydianowy Płomień)
Opis: Zadaje 22-112 obrażeń wrogowi. Czar ten ignoruje Pancerz celu, ale powoduje Wyczerpanie.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance



Obsidian Flesh (Obsydianowe Ciało) - elitarny
Opis: Na 8-20 sekund masz Pancerz zwiększony o 20 i nie możesz być celem czarów, ale poruszasz się o 50% wolniej.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Harn Coldstone (Perdition Rock)




Stone Daggers (Kamienne Sztylety)
Opis: Wysyłasz 2 Kamienne Sztylety, każdy z nich zadaje 3-24 obrażeń od Ziemi jeśli trafi.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message



Stoning (Grad Kamieni)
Opis: Wysyłasz Grad Kamieni we wskazanego wroga. Kamienie zadają mu obrażenia 20-90 jeżeli trafią. Jeśli trafią we wroga cierpiącego od Osłabienia, powalają go na ziemię.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Ward Against Elements (Strażnik Przeciwko Żywiołom)
Opis: Przez następne 8-20 sekund pobliscy sprzymierzeńcy zyskują dodatkowe +24 Pancerza przeciw obrażeniom od Żwyiołów.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Elementalist Aziure, Scorched Earth



Ward Against Foes (Strażnik Przeciwko Wrogom)
Opis: Tworzysz Strażnika Przeciwko Wrogom na swojej lokacji. Przez następne 8-20 sekund przeciwnicy na obszarze jego działania poruszają się o 50% wolniej.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Howland the Elementalist, A Heart of Ice



Ward Against Melee (Strażnik Przed Atakami Wręcz)
Opis: Tworzysz Strażnika Przed Atakami Wręcz na swojej lokacji. Przez następne 8-20 sekund sojusznicy na obszarze jego działania mają 50% szansę na uniknięcie ataków wręcz.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)



Fire Magic (Magia Ognia)



Conjure Flame (Przyzwanie Płomieni)
Opis: Przez 60 sekund twoje ataki są wzmocnione o dodatkowe 1-16 obrażeń od ognia, o ile używasz broni z obrażeniami od ognia. Gdy rzucisz ten czar, przemijają będące na tobie zaklęcia(Enchantments).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)




Fire Attunement (Zestrojenie z Ogniem)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z Ogniem. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Ognia.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers



Fire Storm (Burza Ogniowa)
Opis: Przez 10 sekund teren wokół celu jest bombardowany deszczem ognia, który zadaje co sekundę znajdującym się na jego obszarze wrogom 5-29 obrażeń od ognia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Wizard's Folly (Pre-Searing), Elementalist Aziure, The Elementalist Experiment



Fireball (Ognista Kula)
Opis: Ognista Kula leci w kierunku wroga eksplodując przy zdrzeniu, zadając celowi i pobliskim wrogom 7-112 obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 7 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble



Flame Burst (Wiązka Płomieni)
Opis: Wiązka płomieni uderza w pobliskich wrogów zadając im 7-112 obrażeń od ognia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword



Flare (Flara)
Opis: Flara leci w kierunku celu, zadając 16-46 obrażeń od ognia jeśli trafi.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Howland the Elementalist, Elementalist Test



Immolate (Podpalenie)
Opis: Cel odnosi 5-50 obrażeń od ognia oraz staje w płomieniach na 1-3 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Incendiary Bonds (Podpalajace Okowy)
Opis: Po 3 sekundach cel oraz pobliscy mu wrogowie odnoszą 20-80 obrażeń od ognia oraz stają w płomieniach na 1-3 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones



Inferno (Piekło)
Opis: Wszyscy pobliscy wrogowie odnoszą 15-120 obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images



Lava Font (Źródło Lawy)
Opis: Przez 5 sekund wszyscy pobliscy wrogowie odnoszą 5-29 obrażeń od ognia co sekundę.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon



Mark of Rodgort (Symbol Rodgorta)
Opis: Przez 8-20 sekund za każdym razem gdy przekęty wróg dozna obrażeń od ognia staje w płomieniach(Set on Fire) na 1-4 sekundy.
Koszt: 25
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Meteor (Meteoryt)
Opis: Przyzywa meteoryt który wściekle uderza w ziemię pod nogami celu. Eksploduje zadając 7-112 obrażeń od ognia wszystkim w pobliżu oraz ich przewracając (Knock Down). Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
Koszt: 5
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke



Meteor Shower (Deszcz Meteorytów)
Opis: Przyzywa meteoryty które wściekle uderzają w ziemię pod nogami celu. Przez 9 sekund wszyscy wrogowie w pobliżu dostają 7-112 obrażeń i zostają powaleni (Knockdown) co 3 sekundy. Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
Koszt: 25
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Mind Burn (Wypalenie Umysłu) - elitarny
Opis: Cel odnosi 15-60 obrażeń od ognia. Jeśli masz wiecej Energii, niz cel, to doznaje on dodatkowo 15-60 obrażeń od ognia, oraz staje w płomieniach(Set on Fire) na 1-7 sekund. Ten czar powoduje wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Scelus Protum (Hell's Precipice)




Phoenix (Feniks)
Opis: Wściekły Feniks powstaje przy tobie rażąc pobliskich wrogów, zadając im 7-112 obrażeń od ognia i następnie leci do celu ekslodując przy zderzeniu. Eksplozja wywołuje dodatkowe 15-90 obrażeń od ognia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Rodgort's Invocation (Inwokacja Rodgorta)
Opis: Przywołujesz moc Rodgorta w poblizu celu rażąc go i pobliskich wrogów, zadając im 7-112 obrażeń od ognia i podpalając(Set on Fire) ich na 1-3 sekundy.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Searing Heat (Piekący Żar)
Opis: Przywołujesz Piekący Żar w poblizu celu. Przez 5 sekund co sekunda znajdujący się w pobliżu wrogowie 5-29 obrażeń od ognia. Gdy Piekący Żar mija, wrogowie na jego terenie stają w płomieniach(Set on Fire).
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)



Glify



Glyph of Concentration (Glif Koncentracji)
Opis: Podczas rzucania następnego czaru nie możesz zostać rozproszony, a także ignorujesz efekt Oszołomienia (Dazed).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)




Glyph of Elemental Power (Glif Mocy Żywiołów)
Opis: Wszystkie cztery Twoje Atrybuty magii żywiołów są podniesione o 2 podczas rzucania następnego czaru.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Glyph of Energy (Glif Energii) - elitarny
Opis: Twój następny czar kosztuje 20 punktów energii mniej i nie powoduje Wyczerpania (Exhaustion).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Boss: Hyl Thunderwing (Mineral Springs)




Glyph of Lesser Energy (Glif Pomniejszej Energii)
Opis: Twój następny czar kosztuje 15 punktów energii mniej.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Wizard's Folly (Pre-Searing), Elementalist Aziure, The Elementalist Experiment



Glyph of Renewal (Glif Odnowy) - elitarny
Opis: Twój następny czar jest natychmiast gotowy do ponownego użycia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Glify
Rodzaj skilla: Glif
Boss: Nayl Klaw Tythan (Perdition Rock)




Glyph of Sacrifice (Glif Poświęcenia)
Opis: Twój następny czar zostanie rzucony odrazu, ale będzie wymagał dodatkowo 90 sekund ładowania.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Glify
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)



Water Magic (Magia Wody)



Armor of Frost (Zbroja Mrozu)
Opis: Na 10-34 sekund masz +40 Pancerza(Armor) przeciwko obrażeniom fizycznym, ale -24 przeciwko obrażeniom od ognia. Zbroja Mrozu znika, gdy użyjesz Magii Ognia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Armor of Mist (Zbroja Mgły)
Opis: Przez 8-20 zyskujesz 10-40 Pancerza(Armor) i poruszasz się o 33% szybciej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Blurred Vision (Rozmycie Spojrzeń)
Opis: Przez 8-20 wskazany cel i przylegli do niego wrogowie odczuwają skutki przekleństwa Rozmycia Spojrzeń. W jego wyniku mają 50% szansy na chybienie swoimi atakami.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Conjure Frost (Przyzwanie Mrozu)
Opis: Przez 60 sekund twoje ataki są wzmocnione o dodatkowe 1-16 obrażeń od zimna, o ile używasz broni z obrażeniami od zimna. Gdy rzucisz ten czar, przemijają będące na tobie zaklęcia(Enchantments).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel



Deep Freeze (Siarczyste Zmrożenie)
Opis: Wywołujesz Siarczyste Zmrożenie w lokacji celu. Wszyscy wrogowie na jego terenie doznają 10-85 obrażeń od zimna, a także przez 10 sekund poruszają się z 66% swojej szybkości.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods



Frozen Burst (Wiązka Mrozu)
Opis: Pobliscy wrogowie doznają 20-110 obrażeń od zimna, a także poruszają się wolniej przez 5-11 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Elementalist Aziure, Elemental Knowledge



Ice Prison (Lodowe Więzienie)
Opis: Na 8-20 sekund nogi wrogiego celu zostaja pokryte lodem, co dramatycznie spowalnia jego szybkość. Efekt ten mija, jeśli cel dozna obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Howland the Elementalist, A Heart of Ice



Ice Spear (Lodowa Włócznia)
Opis: Ciskasz Lodową Włócznię we wskazanego wroga. Włócznia zadaje mu 5-65 obrażeń od zimna jeśli trafi. Ten czar ma o połowę mniejszy zasięg niż zwykłe czary.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters



Ice Spikes (Lodowe Szpikulce)
Opis: Szpikulce zadają pobliskim wrogom 20-80 obrażeń od zimna i spowalniaja ich na 2-6 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke



Maelstorm (Burza Śnieżna)
Opis: Wywołuje Burzę Śnieżną na lokacji celu. Burza szaleje przez 10 sekund, co sekunda rażąc znajdujących się na jej obszarze wrogów zadając im 10-25 obrażeń od zimna. Każde takie uderzenie przerywa czary rzucane przez wrogów. Ten czar powoduje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 25
Czas rzucania: 4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Mind Freeze (Zmrożenie Umysłu) - elitarny
Opis: Cel odnosi 10-40 obrażeń. Jeśli masz więcej Energii niż cel, to doznaje on dodatkowe 10-40 obrażeń oraz zostaje spowolniony o 90% na 2-6 sekund. Ten czar wywołuje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Skitt Skizzle (Ice Floe); Maak Frostfiend (Witman's Folly); Maak Frostfiend (Spearhead Peak)




Mist Form (Postać Mgły) - elitarny
Opis: Po przybraniu Postaci Mgły przez 10-18 sekund nie odnosisz obrażeń od ataków, a także nie możesz ich zadawać.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Eidolon (Iron Mines of Molodune); Sala Chillbringer (Snake Dance); Brrr Windburn (Talus Chute)




Rust (Rdza)
Opis: Przez 6-42 sekund wskazany cel i przylegli wrogowie potrzebują 3 razy wiecej czasu, aby aktywować sygnety.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Shard Storm (Burza Odłamków)
Opis: Odłamki są pociskami które zadają wskazanemu wrogowi 10-65 obrażeń oraz spowalniają jego ruchy na 2-6 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Shalev the Hermit, Shalev's Task



Swirling Aura (Wirująca Aura)
Opis: Przez 8-20 Wirująca Aura ma 75% na zablokowaie wrogich strzał i magicznych pocisków.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown



Ward Against Harm (Strażnik Przeciwko Zranienieniom) - elitarny
Opis: Tworzysz na swojej lokacji Strażnika. Przez 8-20 podnosi on pobliskim sojusznikom Pancerz (Armor) o 12-60 przeciwko obrażeniom od ognia i o 12-24 przeciwko innym obrażeniom.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Arknel Havenwood (Frozen Forest)




Water Attunement (Zestrojenie z Wodą)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z wodą. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Magii Wody.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes



Water Trident (Wodny Trójząb) - elitarny
Opis: Wysyłasz we wskazanego wroga Wodny Trójząb który zadaje 5-65 obrażeń od zimna jeśli trafi, oraz przewraca(Knock Down), jeśli cel w momencie trafienia się poruszał.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Berg Frozenfist (Ice Caves of Sorrow)



Nieprzypisane



Elemental Attunement (Zestrojenie z Żywiołami) - elitarny
Opis: Przez 45 sekund jesteś Zestrojony z Ogniem, Wodą, Powietrzem i Ziemią. Odzyskujesz 50% Energii którą kosztują cię rzucane czary żywiołów.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Geckokaru Earthwind (Perdition Rock)




Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Sir Bertran, Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally



Signet of Capture (Sygnet Schwytania)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group