Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna Descendants of Last Dragon
forum gildii [DLD]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skille

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna -> Elementalist
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lived
Admin
Admin



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z nienadzka :D

PostWysłany: Sob 16:11, 04 Mar 2006    Temat postu: Skille

Mag Żywiołów - potęga 4 elementów natury

"śmiał się. śmiał się na cały głos. A potem nagle przestał. Dymiące buty wszak śmiać się nie mogły."

Jest to z pewnością jedna z najpopularniejszych klas. Skuteczna i jako podstawowa i jako drugorzędna. Dodatkowo świetnie łączy się z większością pozostałych. Służy do jednego - spalenia/porażenia/zamrożenia/zmiażdżenia, a tym samym zniszczenia przeciwnika. Jago skille służą praktycznie tylko do zadawania obrażeń (choć jest też grupka odmiennych). Mag Żywiołów jest bardzo potężny, lecz także wątły i bez wsparcia wojownika się nie obejdzie.


"Ha! GIŃ POTWORZE! Hatzmankruminz boda ARUM!... hm... nie no... chyba nie skończyła mi się znowu man... arghhhhhh..."

Energy Storage - Przechowywanie Energii - podstawa potęgi Elementalisty. Dzięki temu atrybutowi może zmagazynować więcej many, a co za tym idzie posłać dłuższą i jeszcze destruktywniejszą wiązankę czarów. Jest to też o tyle ważne, że najpotężniejsze czary ciągną naprawdę dużo energii. I niezwykle przydatne czary rekompensujące koszta oparte na tym atrybucie nic nie dadzą, gdy many będzie za mało, by w ogóle rozpocząć splatanie czaru - niezależnie od tego, że po zaraz po jego rzuceniu zwróciłaby się nam jej połowa.

"Ludzie niedoceniają powietrza. Zapominają, że skoro daje życie, może je także odbierać."

Air Magic - Magia Powietrza - no cóż, nikt nie zaprzeczy, że oberwanie piorunem nie należy do przyjemności. Szkoła ta cechuje się stosunkowo słabymi pod względem destrukcyjności czarami, za to tanimi i posiadającymi penetrację pancerza. Często posiadają także dodatkowe efekty oślepiające i obalające przeciwników. Magia Powietrza niewątpliwie kryje w sobie spory potencjał, lecz przez swoją pozorną słabość (mniejsze obrażenia) jest niedoceniana.

"Ziemia... Są jej tak blisko, że niejednokrotnie o niej zapominają... Zwykle są całkiem zaskoczeni, gdy ta właściwie jedyna dająca prawdziwe poczucie bezpieczeństwa rzecz, sama usuwa się im spod stóp i pochłania w całości."

Earth Magic - Magia Ziemi - wyróżnia się głównie tym, że służy nie tylko do zabijania. Zawiera bowiem w sobie kilka przydatnych czarów ochronnych, które nieraz mogą uratować życie. Poza tym zadaje całkiem spore obrażenia i ma kilka czarów obszarowych. Często także wywraca przeciwnika.

"Czemu magia ognia? Czemu nie np. ziemia? A wiesz ile ja przez te wszystkie lata oszczędziłem na zapałkach? Poza tym jak napadnie Cię coś w lesie, to od razu masz pieczyste... No chyba, że spiecze się na popiół..."

Fire Magic - Magia Ognia - jest najpotężniejszą szkołą pod względem obrażeń. Za to kosztuje masę energii i jedynym efektem dodatkowym jaki przy tym daje jest podpalenia (choć nie powiem - cholernie skuteczne). Ma dużo czarów obszarowych, które niestety są rzucane dość długo - ok. 5 sek najpotężniejszy. Jest to najpopularniejsza szkoła Elementalisty. Wiele osób pamiętając o tym wdziewa jak najwięcej zbroi odpornej na ten żywioł, przez co skuteczność Magii Ognia na GvG drastycznie spada.

"Był taki jeden. Przyjechał w trakcie suszy i zaczął sprzedawać wodę. A właściwie to deszcz. Ludzie rzucili się na jego straganik i słono płacili za ratunek dla swych pól. Jeden magnat spróbował go oszukać i zapłacił trefnymi pieniędzmi. Nie muszę chyba mówić, że magazyn z rocznymi zbiorami i wszystkie pola zmiotło gradobicie."

Water Magic - Magia Wody - no cóż, kolejna szkoła i naprawdę niewiele różni się od innych. Jest pomiędzy ogniem i powietrzem pod względem kosztów i obrażeń, a na dodatek cechuje się spowalnianiem wrogów. Ma kilka czarów ofensywnych i to całkiem skutecznych. Jest dość popularna i bardzo przyjemna w używaniu.


Energy Storage (Przechowywanie Energii)



Aura of Restoration (Aura Odnowienia)
Opis: Przez 60 sekund za każdym razem, gdy rzucisz czar, jesteś leczony o wartość równą 152-400% kosztu Energii czaru.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Energy Storage (Przechowywanie Energii)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Howland the Elementalist, Elementalist Test; Wizard's Folly (Pre-Searing), Elementalist Aziure, The Elementalist Experiment



Ether Prodigy (Eteryczny Cud) - elitarny
Opis: Tracisz wszystkie Zaklęcia (Enchantments). Przez 10-25 sekund twoja regeneracja energii wzrasta o 6. Gdy Eteryczny Cud mija, odnosisz 2 punkty obrażeń za każdy punkt Energii, który posiadzasz. Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Energy Storage (Przechowywanie Energii)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Jyth Sprayburst (Ring of Fire)




Ether Renewal (Eteryczne Odnowienie) - elitarny
Opis: Przez 7 sekund ilekroć rzucisz czar, zyskujesz 1-5 Energii i 5-20 Zdrowia za każde Zaklęcie który działa na ciebie w tej chwili.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Energy Storage (Przechowywanie Energii)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Vassa Ssiss (Elona Reach); Issah Sshay (Thirsty River); Cyss Gresshia (Dunes of Despair)



Air Magic (Magia Powietrza)



Air Attunement (Zestrojenie z Powietrzem)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z powietrzem. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Powietrza.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Trader Versai, Eye for Profit



Blinding Flash (Oślepiający Błysk)
Opis: Wskazany cel zostaje oślepiony na 3-10 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Foilble's Fair (Pre-Searing), Ralena Stormbringer, The Supermacy of Air



Chain Lightning (Łańcuch Błyskawic)
Opis: Wskazany cel i dwóch przeciwników w jego pobliżu odnoszą 10-85 obrażeń od błyskawic. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(armor) i powoduje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Conjure Lightning (Przyzwanie Błyskawic)
Opis: Przez 60 sekund twoje ataki są wzmocnione o dodatkowe 1-16 obrażeń od błyskawic, o ile używasz broni z obrażeniami od błyskawic. Gdy rzucisz ten czar, przemijają będące na tobie zaklęcia(Enchantments).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)




Enervating Charge (Osłabiające Wyładowanie)
Opis: Cel odnosi 5-50 obrażeń i jest Osłabony(Weakness) na 5-20 sekund. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 8 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Gale (Podmuch)
Opis: Cel zostaje Powalony(Knock Down) na 3 sekundy. Ten czar powoduje wyczerpanie(Exhaustion). Ten czar ma 50% szans na porażkę, jeśli Magia Powietrza wynosi 4 lub mniej.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Yak's Bend, Grand Mason Stonecleaver, Helping the Dwarves; North Kryta Province, Farmer Dirk, The Last Hog



Glimmering Mark (Rozbłyskujący Symbol) - elitarny
Opis: Przez 1-16 sekund cel i znajdujący się w jego pobliżu wrogowie zostają oślepieni(Blindness) na 3 sekundy, ilekroć cel dozna obrażeń od błyskawić.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Alana Pekpek (Witman's Folly); Edibbo Pekpek (Talus Chute); Edibbo Pekpek (Spearhead Peak)




Lightning Javelin (Oszczep Błyskawicy)
Opis: Ciskasz we wroga błyskawicą niczym oszczepem, który jeżeli trafi zadaje 15-50. Jeśli Oszczep Błyskawicy trafi w atakującego wroga, przerywa jego akcję. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Foilble's Fair (Pre-Searing), Ralena Stormbringer, The Supermacy of Air



Lightning Orb (Piorun Kulisty)
Opis: Wystrzelony Piorun Kulisty leci do celu zadając 10-100 obrażeń, jeśli trafi. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Damaris, The Ascalon Settlement



Lightning Strike (Uderzenie Błyskawicy)
Opis: Zadaje 5-50 obrażeń. Uderzenie Błyskawicy zawsze trafia. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, Hungry Devourer



Lightning Surge (Fala Błyskawic) - elitarny
Opis: Po 3 sekundach wskazany cel pada na ziemię i odnosi 14-100 obrażeń od błyskawic. Ten czar powoduje wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Facet of Elements (Dragon's Lair)




Lightning Touch (Dotyk Błyskawicy)
Opis: Zadaje 10-50 obrażeń dotkniętemu wrogowi i pobliskim przeciwnikom. Wrogowie Przeklęci(Hex) czarem magii Wody odnoszą dodatkowo 10-40 obrażeń. Dotyk Błyskawicy zawsze trafia. Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Mind Shock (Szok Umysłowy) - elitarny
Opis: Cel odnosi 10-50 obrażeń od błyskawic. Jeśli masz od niego więcej Energii, to doznaje on dodatkowo 10-50 obrażeń od błyskawic i pada na ziemię(Knock Down). Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor) i powoduje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Old Red Claw (Snake Dance)




Shock (Szok)
Opis: Dotknięty cel odnosi 10-60 obrażeń od błyskawic i pada na ziemię(Knock Down). Ten czar ma 25% penetracji Pancerza(Armor).
Koszt: 5
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Thunderclap (Grzmot) - elitarny
Opis: Przez następne 8-20 sekund za każdym razem, gdy przeklęty dozna obrażeń od błyskawic, pada na ziemię(Knock Down) wraz ze swymi pobliskimi sojusznikami. Przy każdym takim zdarzeniu tracisz 15-7 Energii lub Grzmot mija.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Boss: Chrysos The Magnetic (Thunderhead Keep); Maida the Ill Tempered (Ring of Fire); Kratos the Foul (Iron Mines of Moladune); The Inquisitor (Iron Mines of Moladune); Optimus Caliph (Abaddon's Mouth)




Whirlwind (Trąba Powietrzna)
Opis: Wszyscy pobliscy wrogowie odnoszą 15-60 obrażeń od zimna. Każdy z nich pada na ziemię (Knockdown) jeśli akurat atakował.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Howland the Elementalist, A Heart of Ice



Windborne Speed (Szybkość Wiatru)
Opis: Przez 5-11 sekund sojuszniczy cel porusza się o 33% szybciej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal


Earth Magic (Magia Ziemi)



Aftershock (Wstrząs Wtórny)
Opis: Pobliscy wrogowie otrzymują 26-100 obrażeń. Powaleni na ziemię wrogowie otrzymuja dodatkowo 10-68 obrażeń.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Armor of Earth (Zbroja Ziemi)
Opis: Przez 30 sekund, uzyskujesz dodatkowe 24-60 pancerza(Armor), ale poruszasz sie o 50%-14% wolniej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Elementalist Aziure, Elemental Knowledge



Crystal Wave (Kryształowa Fala)
Opis: Wrogowie niedaleko ciebie otrzymują 10-100 obrażeń, ale są uleczeni ze wszystkich negatywnych stanów(Conditions). Czar ten ignoruje zbroje i odporność na magie.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Earth Attunement (Zestrojenie z Ziemią)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z Ziemią. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Ziemi.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Kendrick Redstaff, Geomancer's Test



Earthquake (Trzęsienie Ziemi)
Opis: Wywołuje Trzęsienie Ziemi na obszarze wskazanego celu. Wszyscy wrogowie w tym obszarze są Powaleni na ziemie i doznają 26-100 obrażeń Ziemi. Czar ten wywołuje Wyczerpanie.
Koszt: 25 energii
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Lost Princess



Eruption (Erupcja)
Opis: Powoduje Erupcje na obszarze wskazanego celu. Przez 5 sekund wrogowie w pobliżu doznają 5-34 obrażen Ziemi na sekundę. Kiedy Erupcja ustaje wrogowie znajdujący się na jej obszarze działania zostają Oślepieni.
Koszt: 25 energii
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Shalev the Hermit, Shalev's Task



Grasping Earth (Chwytanie Ziemi)
Opis: Przeznastępne 8-20 sekund pobliscy wrogowie poruszają sie 50% wolniej, ale uzyskują dodatkowe +24 pancerza przeciw atakom fizycznym.
Koszt: 5
Czas rzucania: 3/4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders



Iron Mist (Żelazna Mgła)
Opis: Przez następne 5-17 sekund, wybrany cel porusza się 90% wolniej. Wróg ten jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia poza obrażeniami od Błyskawic.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves



Kinetic Armor (Kinetyczna Zbroja)
Opis: Na następne 8 sekund zyskujesz 20-80 obrony przeciw atakom fizycznym. Za każdym razem, gdy rzucisz jakiś czar, czas działania Zbroji Kinetycznej przedłuża się o 8 sekund.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)




Magnetic Aura (Magnetyczna Aura)
Opis: Przez następne 5-20 sekund Magnetyczna Aura ma 75% szans na zablokowanie ataków w walce wręcz.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1/4 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Serenity Temple, Kendrick Redstaff, Geomancer's Test



Obsidian Flame (Obsydianowy Płomień)
Opis: Zadaje 22-112 obrażeń wrogowi. Czar ten ignoruje Pancerz celu, ale powoduje Wyczerpanie.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Marchena, Ghostly Vengeance



Obsidian Flesh (Obsydianowe Ciało) - elitarny
Opis: Na 8-20 sekund masz Pancerz zwiększony o 20 i nie możesz być celem czarów, ale poruszasz się o 50% wolniej.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Harn Coldstone (Perdition Rock)




Stone Daggers (Kamienne Sztylety)
Opis: Wysyłasz 2 Kamienne Sztylety, każdy z nich zadaje 3-24 obrażeń od Ziemi jeśli trafi.
Koszt: 5 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message



Stoning (Grad Kamieni)
Opis: Wysyłasz Grad Kamieni we wskazanego wroga. Kamienie zadają mu obrażenia 20-90 jeżeli trafią. Jeśli trafią we wroga cierpiącego od Osłabienia, powalają go na ziemię.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Ward Against Elements (Strażnik Przeciwko Żywiołom)
Opis: Przez następne 8-20 sekund pobliscy sprzymierzeńcy zyskują dodatkowe +24 Pancerza przeciw obrażeniom od Żwyiołów.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Elementalist Aziure, Scorched Earth



Ward Against Foes (Strażnik Przeciwko Wrogom)
Opis: Tworzysz Strażnika Przeciwko Wrogom na swojej lokacji. Przez następne 8-20 sekund przeciwnicy na obszarze jego działania poruszają się o 50% wolniej.
Koszt: 15 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Howland the Elementalist, A Heart of Ice



Ward Against Melee (Strażnik Przed Atakami Wręcz)
Opis: Tworzysz Strażnika Przed Atakami Wręcz na swojej lokacji. Przez następne 8-20 sekund sojusznicy na obszarze jego działania mają 50% szansę na uniknięcie ataków wręcz.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Earth Magic (Magia Ziemi)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)



Fire Magic (Magia Ognia)



Conjure Flame (Przyzwanie Płomieni)
Opis: Przez 60 sekund twoje ataki są wzmocnione o dodatkowe 1-16 obrażeń od ognia, o ile używasz broni z obrażeniami od ognia. Gdy rzucisz ten czar, przemijają będące na tobie zaklęcia(Enchantments).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)




Fire Attunement (Zestrojenie z Ogniem)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z Ogniem. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Ognia.
Koszt: 10 energii
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Fisherman's Refuge, Watchman Arad, The Royal Papers



Fire Storm (Burza Ogniowa)
Opis: Przez 10 sekund teren wokół celu jest bombardowany deszczem ognia, który zadaje co sekundę znajdującym się na jego obszarze wrogom 5-29 obrażeń od ognia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Wizard's Folly (Pre-Searing), Elementalist Aziure, The Elementalist Experiment



Fireball (Ognista Kula)
Opis: Ognista Kula leci w kierunku wroga eksplodując przy zdrzeniu, zadając celowi i pobliskim wrogom 7-112 obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 7 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble



Flame Burst (Wiązka Płomieni)
Opis: Wiązka płomieni uderza w pobliskich wrogów zadając im 7-112 obrażeń od ognia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Heroes' Audience, Yort the Bronze, The Misplaced Sword



Flare (Flara)
Opis: Flara leci w kierunku celu, zadając 16-46 obrażeń od ognia jeśli trafi.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Howland the Elementalist, Elementalist Test



Immolate (Podpalenie)
Opis: Cel odnosi 5-50 obrażeń od ognia oraz staje w płomieniach na 1-3 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Incendiary Bonds (Podpalajace Okowy)
Opis: Po 3 sekundach cel oraz pobliscy mu wrogowie odnoszą 20-80 obrażeń od ognia oraz stają w płomieniach na 1-3 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones



Inferno (Piekło)
Opis: Wszyscy pobliscy wrogowie odnoszą 15-120 obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: North Kryta Province, Archivist Ithimar, Graven Images



Lava Font (Źródło Lawy)
Opis: Przez 5 sekund wszyscy pobliscy wrogowie odnoszą 5-29 obrażeń od ognia co sekundę.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 4 sekundy
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Embassador Zain, Helping People of Ascalon



Mark of Rodgort (Symbol Rodgorta)
Opis: Przez 8-20 sekund za każdym razem gdy przekęty wróg dozna obrażeń od ognia staje w płomieniach(Set on Fire) na 1-4 sekundy.
Koszt: 25
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)




Meteor (Meteoryt)
Opis: Przyzywa meteoryt który wściekle uderza w ziemię pod nogami celu. Eksploduje zadając 7-112 obrażeń od ognia wszystkim w pobliżu oraz ich przewracając (Knock Down). Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
Koszt: 5
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Ettin's Back, Deep Root, Blood and Smoke



Meteor Shower (Deszcz Meteorytów)
Opis: Przyzywa meteoryty które wściekle uderzają w ziemię pod nogami celu. Przez 9 sekund wszyscy wrogowie w pobliżu dostają 7-112 obrażeń i zostają powaleni (Knockdown) co 3 sekundy. Ten czar powoduje Wyczerpanie (Exhaustion).
Koszt: 25
Czas rzucania: 5 sekund
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Mind Burn (Wypalenie Umysłu) - elitarny
Opis: Cel odnosi 15-60 obrażeń od ognia. Jeśli masz wiecej Energii, niz cel, to doznaje on dodatkowo 15-60 obrażeń od ognia, oraz staje w płomieniach(Set on Fire) na 1-7 sekund. Ten czar powoduje wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Scelus Protum (Hell's Precipice)




Phoenix (Feniks)
Opis: Wściekły Feniks powstaje przy tobie rażąc pobliskich wrogów, zadając im 7-112 obrażeń od ognia i następnie leci do celu ekslodując przy zderzeniu. Eksplozja wywołuje dodatkowe 15-90 obrażeń od ognia.
Koszt: 15
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 25 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)




Rodgort's Invocation (Inwokacja Rodgorta)
Opis: Przywołujesz moc Rodgorta w poblizu celu rażąc go i pobliskich wrogów, zadając im 7-112 obrażeń od ognia i podpalając(Set on Fire) ich na 1-3 sekundy.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Harnil (Marhan's Grotto)




Searing Heat (Piekący Żar)
Opis: Przywołujesz Piekący Żar w poblizu celu. Przez 5 sekund co sekunda znajdujący się w pobliżu wrogowie 5-29 obrażeń od ognia. Gdy Piekący Żar mija, wrogowie na jego terenie stają w płomieniach(Set on Fire).
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Fire Magic (Magia Ognia)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)



Glify



Glyph of Concentration (Glif Koncentracji)
Opis: Podczas rzucania następnego czaru nie możesz zostać rozproszony, a także ignorujesz efekt Oszołomienia (Dazed).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 2 sekundy
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)




Glyph of Elemental Power (Glif Mocy Żywiołów)
Opis: Wszystkie cztery Twoje Atrybuty magii żywiołów są podniesione o 2 podczas rzucania następnego czaru.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 5 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Glyph of Energy (Glif Energii) - elitarny
Opis: Twój następny czar kosztuje 20 punktów energii mniej i nie powoduje Wyczerpania (Exhaustion).
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Boss: Hyl Thunderwing (Mineral Springs)




Glyph of Lesser Energy (Glif Pomniejszej Energii)
Opis: Twój następny czar kosztuje 15 punktów energii mniej.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Air Magic (Magia Powietrza)
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City)
Quest: Wizard's Folly (Pre-Searing), Elementalist Aziure, The Elementalist Experiment



Glyph of Renewal (Glif Odnowy) - elitarny
Opis: Twój następny czar jest natychmiast gotowy do ponownego użycia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Glify
Rodzaj skilla: Glif
Boss: Nayl Klaw Tythan (Perdition Rock)




Glyph of Sacrifice (Glif Poświęcenia)
Opis: Twój następny czar zostanie rzucony odrazu, ale będzie wymagał dodatkowo 90 sekund ładowania.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Glify
Rodzaj skilla: Glif
Trenerzy: Steig (Camp Rankor)



Water Magic (Magia Wody)



Armor of Frost (Zbroja Mrozu)
Opis: Na 10-34 sekund masz +40 Pancerza(Armor) przeciwko obrażeniom fizycznym, ale -24 przeciwko obrażeniom od ognia. Zbroja Mrozu znika, gdy użyjesz Magii Ognia.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 45 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Ephaz (Beetletun)




Armor of Mist (Zbroja Mgły)
Opis: Przez 8-20 zyskujesz 10-40 Pancerza(Armor) i poruszasz się o 33% szybciej.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)




Blurred Vision (Rozmycie Spojrzeń)
Opis: Przez 8-20 wskazany cel i przylegli do niego wrogowie odczuwają skutki przekleństwa Rozmycia Spojrzeń. W jego wyniku mają 50% szansy na chybienie swoimi atakami.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Marna (Ice Tooth Cave)




Conjure Frost (Przyzwanie Mrozu)
Opis: Przez 60 sekund twoje ataki są wzmocnione o dodatkowe 1-16 obrażeń od zimna, o ile używasz broni z obrażeniami od zimna. Gdy rzucisz ten czar, przemijają będące na tobie zaklęcia(Enchantments).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis)
Quest: Silverwood, Alari Doubleblade, The Price of Steel



Deep Freeze (Siarczyste Zmrożenie)
Opis: Wywołujesz Siarczyste Zmrożenie w lokacji celu. Wszyscy wrogowie na jego terenie doznają 10-85 obrażeń od zimna, a także przez 10 sekund poruszają się z 66% swojej szybkości.
Koszt: 25
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Temple of the Ages, Brother Mizar, The False Gods



Frozen Burst (Wiązka Mrozu)
Opis: Pobliscy wrogowie doznają 20-110 obrażeń od zimna, a także poruszają się wolniej przez 5-11 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 0.75 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Elementalist Aziure, Elemental Knowledge



Ice Prison (Lodowe Więzienie)
Opis: Na 8-20 sekund nogi wrogiego celu zostaja pokryte lodem, co dramatycznie spowalnia jego szybkość. Efekt ten mija, jeśli cel dozna obrażeń od ognia.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Yak's Bend, Howland the Elementalist, A Heart of Ice



Ice Spear (Lodowa Włócznia)
Opis: Ciskasz Lodową Włócznię we wskazanego wroga. Włócznia zadaje mu 5-65 obrażeń od zimna jeśli trafi. Ten czar ma o połowę mniejszy zasięg niż zwykłe czary.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: First Watch Sergio (Lion's Arch)
Quest: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters



Ice Spikes (Lodowe Szpikulce)
Opis: Szpikulce zadają pobliskim wrogom 20-80 obrażeń od zimna i spowalniaja ich na 2-6 sekund.
Koszt: 15
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 15 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke



Maelstorm (Burza Śnieżna)
Opis: Wywołuje Burzę Śnieżną na lokacji celu. Burza szaleje przez 10 sekund, co sekunda rażąc znajdujących się na jej obszarze wrogów zadając im 10-25 obrażeń od zimna. Każde takie uderzenie przerywa czary rzucane przez wrogów. Ten czar powoduje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 25
Czas rzucania: 4 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Avena (Maguuma Stade)




Mind Freeze (Zmrożenie Umysłu) - elitarny
Opis: Cel odnosi 10-40 obrażeń. Jeśli masz więcej Energii niż cel, to doznaje on dodatkowe 10-40 obrażeń oraz zostaje spowolniony o 90% na 2-6 sekund. Ten czar wywołuje Wyczerpanie(Exhaustion).
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Skitt Skizzle (Ice Floe); Maak Frostfiend (Witman's Folly); Maak Frostfiend (Spearhead Peak)




Mist Form (Postać Mgły) - elitarny
Opis: Po przybraniu Postaci Mgły przez 10-18 sekund nie odnosisz obrażeń od ataków, a także nie możesz ich zadawać.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Eidolon (Iron Mines of Molodune); Sala Chillbringer (Snake Dance); Brrr Windburn (Talus Chute)




Rust (Rdza)
Opis: Przez 6-42 sekund wskazany cel i przylegli wrogowie potrzebują 3 razy wiecej czasu, aby aktywować sygnety.
Koszt: 5
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 30 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Przekleństwo
Trenerzy: Thengen (Port Sledge)




Shard Storm (Burza Odłamków)
Opis: Odłamki są pociskami które zadają wskazanemu wrogowi 10-65 obrażeń oraz spowalniają jego ruchy na 2-6 sekund.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Quest: Old Ascalon, Shalev the Hermit, Shalev's Task



Swirling Aura (Wirująca Aura)
Opis: Przez 8-20 Wirująca Aura ma 75% na zablokowaie wrogich strzał i magicznych pocisków.
Koszt: 10
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Quest: Augury Rock, Jorn Kudebeh, Into the Unknown



Ward Against Harm (Strażnik Przeciwko Zranienieniom) - elitarny
Opis: Tworzysz na swojej lokacji Strażnika. Przez 8-20 podnosi on pobliskim sojusznikom Pancerz (Armor) o 12-60 przeciwko obrażeniom od ognia i o 12-24 przeciwko innym obrażeniom.
Koszt: 15
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 20 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Arknel Havenwood (Frozen Forest)




Water Attunement (Zestrojenie z Wodą)
Opis: Przez 36-60 sekund jesteś zestrojony z wodą. Odzyskujesz 30% kosztów rzuconych czarów Magii Wody.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls), Master Scout Kiera (Henge of Denravi)
Quest: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes



Water Trident (Wodny Trójząb) - elitarny
Opis: Wysyłasz we wskazanego wroga Wodny Trójząb który zadaje 5-65 obrażeń od zimna jeśli trafi, oraz przewraca(Knock Down), jeśli cel w momencie trafienia się poruszał.
Koszt: 5
Czas rzucania: 1 sekunda
Czas odnawiania: 3 sekundy
Atrybut: Water Magic (Magia Wody)
Rodzaj skilla: Czar
Boss: Berg Frozenfist (Ice Caves of Sorrow)



Nieprzypisane



Elemental Attunement (Zestrojenie z Żywiołami) - elitarny
Opis: Przez 45 sekund jesteś Zestrojony z Ogniem, Wodą, Powietrzem i Ziemią. Odzyskujesz 50% Energii którą kosztują cię rzucane czary żywiołów.
Koszt: 10
Czas rzucania: 2 sekundy
Czas odnawiania: 60 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Zaklęcie
Boss: Geckokaru Earthwind (Perdition Rock)




Resurrection Signet (Sygnet Wskrzeszenia)
Opis: Wskrzesza wskazanego martwego członka drużyny(Party). Odnawia się tylko między misjami.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: brak
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Trenerzy: Sir Bertran, Ascalon City
Quest: Lakeside County (Pre-Searing), Lina the Healer, Adventure with an Ally



Signet of Capture (Sygnet Schwytania)
Opis: Użyj Sygnetu Schwytania w pobliżu ciała Bossa, który posiadał za życia skill, którego pragniesz się nauczyć. SoC zostanie na stałe zastąpiony tym skillem. Możesz nauczyć się tylko skilli ze swoich profesji.
Koszt: 0
Czas rzucania: 3 sekundy
Czas odnawiania: 10 sekund
Atrybut: Nieprzypisane
Rodzaj skilla: Sygnet
Quest: Lion's Arch, Magi Malaquire, Malaquire's Test


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Descendants of Last Dragon Strona Główna -> Elementalist Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin